وحید اشتری حکم دادگاه خود را منتشر کرد/ بچه حزب‌اللهی‌ها بفهمند مردم، یا یک فعال کارگری یا یک معلم چه می‌کشند

وحید اشتری، فعال سیاسی اصولگرا و از نیروهای فعال تشکل عدالت‌خواهان بعد از انتشار خبر شکایت و تشکیل دادگاه خود، متن حکمش را با توصیه‌هایی به «حزب‌الهی‌ها» منتشر کرد.

وحید اشتری حکم دادگاه خود را منتشر کرد/ بچه حزب‌اللهی‌ها بفهمند مردم، یا یک فعال کارگری یا یک معلم چه می‌کشند

او با به اشتراک گذاشتن نکاتی در شبکه‌های اجتماعی خود، بچه حزب‌اللهی‌ها را خطاب قرار داد و نوشت: 

‌۱.  امروز حکم دادگاه را کامل منتشر می‌کنم تا وکلا، کارشناسان حقوقی، اساتید دانشگاه، فعالان رسانه‌ و کاربران فضای مجازی بخوانند و نظر بدهند. پیش از انتشار این ویدئو را ضبط کردم که یک دعوت ویژه بکنم از بچه حزب اللهی ها که بعنوان مخاطب خاص با دقت بیشتری وقت بگذارند و حکم را بخوانند.

‌۲.  بچه حزب اللهی‌ها مهم‌اند از این جهت که در طول زندگی بعنوان متهم شاید خیلی پای‌شان به دادسرا و دادگاه و پاسگاه و نهادهای امنیتی باز نشود و دقیقا نفهمند مردم، یا یک فعال کارگری یا یک معلم چه می‌کشند و .....

۳- می‌دانم که بعد از خواندن این حکم ممکن است اصلا نفهمید اتهام چیست و جرم چه بوده است؟ این اصلا حکم نیست و یک سرمقاله سیاسی است. ولی اگر مثلا دغدغه‌مندید که با افزایش ون ظاهر نظام را دینی‌تر کنید خوبست ببینید دین در باطن نظام و در دستگاه قضا و نهادهای امنیتی چقدر ساری و جاری است.

‌۴.  من به بچه حزب اللهی‌هایی که هنوز پاکباخته‌اند و کاسب نشده‌اند و صرفا بخاطر تعلقات‌ از همه چیز دفاع می‌کنند خیلی امیدوارم. فکر می‌کنم شماها اگر خیلی دقیق بفهمید بزرگواران زیر این لحافی که به اسم اسلام و مقدسات و شهدا روی خودشان کشیده‌اند چه‌ها که نمی‌کنند وضعیت اینطور نمی‌ماند.

‌۵.  در پایان مجددا دعوت می‌کنم از کارشناسان حقوقی، وکلا و فعالان رسانه که وقت بگذارند این بیانیه سیاسی و ادبیات و استنادات و الفاظ اش را تحلیل کنند. مجسمه سخنرانی‌های مقامات کشور در رابطه با حمایت از افشاگری فساد، سوت زنی و امثالهم الآن لخت و عور در برابر دیدگان مان است.

بخوانید: سیسمونی نوه قالیباف ، گریبان افشاگر را گرفت/ حکم قضایی سنگین وحید اشتری

حکم وحید اشتری 1

حکم وحید اشتری 2

حکم وحید اشتری 3

حکم وحید اشتری 4

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 36
  • ناشناس
    1

    در شستا انواع فساد , دزدی , اختلاس , بخور بخور , فساد اخلاقی محرز و .... گزارش بشه برعکس عمل میشه و به جای برخورد با خاطی با کسانی که موثق اطلاع رسانی کنند برخورد میشود . البته این موضوع فراگیر اگر فراگیر نبود اینهمه اختلاس و فساد و .... نبود .

  • علی
    2

    شرم.

    نظرات شما -
    • 2

      شرم بر تو وامثال تو که تا همین امروز صبح کور کورانه دفاع میکردی از هر پلشتیی .

    • ناشناس
      0

      شرم بر تو که نمی بینی وی دارد هزینه ی صداقتش را می دهد. همینکه حاضر شده است، با تغییر مسیر، در جهت تصحیح وضع موجود اقدام کند، به راستی ستودنی است؛ 2 سال حبس تعزیزی و محرومیت از برخی حقوق اجتماعی هزینه ای است که وی برای آگاه کردن ما پرداخته است. من و شما که پشت این سطور مخفی شده و فکر می کنیم با چند جمله؛ بصورت ناشناس، وظیفه‌ی خود در اصلاح اجتماعی را به اکمال انجام داده ایم؛ چقدر حاضریم از خودمان و آرامش‌مان هزینه کنیم.

  • نظام
    3

    نظام به اسم خدا ودین چه بر سر مردم اورده است .زمانی شهردار تهران را اقای قاضی محاکمه میکرد یکی از متهمان می گفت جایی که ما کار میکردم اصلا خدا وپیغمبری نبود .چه بر سر مردم اورده اند

  • ناشناس
    4

    حزب الهی واقعی خودتی،
    خیلی شجاعی که با خواهر زاده ی خانم .....در افتادی!
    کسی که پشتش پر هستش و به هیچ کجا جواب گو نیست!
    اکثر حزب الهی ها نون به نرخ روز خورن!

    آفرین به شجاعتت!

  • احمدته بارزاده
    2

    هواماداشته باش تاهواتاداشته باشم پشت درپشت سپا

  • ناشناس
    6

    مگه خودت نبودی سلام فرمانده میخوندی ؟

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      خودشون خودشونو میگیرند بعد خودشون پیش خودشون خودشونو ضمانت میکنند بعد خودشون برای خودشون یقه پاره میکنن بعد باز حکم صادر میکنن بعد خودشون سند میزارند خودشونو آزاد می کنن

  • محسن
    1

    این حکم دادگاه بود یا یکی از مقالات کیهان و مشرق؟؟!! بعد میگویند چرا بعضی ها انقلابی هستند و بعد 180 درجه تغییر میکنند..خب وقتی در صدا و سیما یا سخنرانی ها ،چهره ای فرشته گونه را برای جوانان معصوم ترسیم میکنید و وقتی افکار و احساسات آنها بعد از گذشت مدتی با دیدن تجارب و بحران های مختلف در جامعه یا نوع برخورد های ظالمانه با خودشان یا دیگران جریحه دار میشود ،زمینه ساز زاویه 180 درجه فراهم میشود..

  • ناشناس
    2

    درود بر شرفت ای مرد.هر کس که در مقابل ظلم و فساد و تباهی این حکومت سکوت کند، علاوه بر اینکه جز حزب خدا نیست ، بلکه بویی از شرف و انسانیت و ایران دوستی هم نبرده است

  • ون گونگ
    2

    برو خدا راشکر کن نذری بده که گوش داری.

  • ناشناس
    2

    خانه از پای بست و راس ویران است.

  • ناشناس
    2

    خدارا شکر صابونشون به تنتون بخورد تا بفهمید ملت ناحق حرف نمیزند .تا دیروز که زیر بار حرف منطق وحساب نمی رفتید .اما بدانید از آنجاییکه فرزند این مرز وبومید هر کجا که به دامن ملت برگردید آغوش گرم مردم پذیرایتان خواهد بود .

  • کوهستان سیزو
    1

    عاقبت اشتری فرار از کشور و پناهده شدن به کشورهای دیگر

  • مش جمعه
    2

    این دستمزد رسانه ای شدن سفر سیسمونی بود.

  • بازنشسته ناجا
    1

    بنده خدا کجای کاری ؟ برو شهرپیر قیرو کارزین ببین تخریب زمینهای منابع طبیعی چگونه آدم را تیلیاردر میکنه ؟شیراز املاک ورستوران وکیش ویلا و آبارتمان !!! وسرویسهای طلا و...... نتیجه پلو وگوشت لای پلو !سالهای دفاع مقدس که رزمندگان وایثارگران داوطلباه روی مین ویا جلو گلوله دشمن میرفتندوالان رزمندگان وجانبازان وایثارگران وبچه هاشون محتاج یارانه 300000 نومان هستند!فردا چه میشه ؟

  • ناشناس
    1

    اولا دراین حکم قوه مقننه اینطور نوشته "قوه مغننه "که این اشتباه هست وحکایت از حکم لامتقن است . ثانیا یکی مثل فلانی که اعدام شد وپدرش عمامه را ازسر برداشت د
    واین جوان راهم که بحکم این رای داعیه دلسوز تر از مادر دردلسوزی از قوای نظام سیاسی اداری واجتماعی را مدنظر قرار دهیدوثالثا افکارعمومی را ازوضعیت بسیاراسف بارخوراک ومعیشت مردم را هم منظور کنید ومیل افکارعمومی را نسبت به تصمیماتی را که میگیرند حتی بفرض عدم فساد دردستگاههاواشخاص حقیقی وحقوقی را با بقیه ترکیب کنید بنظرم یک مقدار این حکم ازاشکال خالی نیست و بیشترسمت وسوی جوی گربه را باید درحنجله کشت پیش رفته است . من خودم بخوبی میدانم که اوضاع کشور درزمینه اقتصادی چه سمت وسویی دارد واینرا هم میدانم که قطعا اینها درجراحی مورد انتظارشان نرسیده اند وملت بیچاره باید تحمل کنند به این جوان هم نصیحت میکنم شما قبل از اینکه سیل همه جا را ببرد وویران کند هشدار هواشناسی دادید که خطر درکمین است لیکن به ابعاد دیگری که سیل بندها ومسیل ها از قبل بوده توجه نکردید وشما شدید کسی که ممکن است زمینه سیل بندها را ازبین ببرید .😂😂😂😂

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چی نوشته بودی که سانسور شدی؟

    • ناشناس
      3

      به خبرفوری تهمت نزن عزیز- من خودم قسمتی را حذف کردم تکراری بود شما خوب میدونید که امکان ویرایش حداقل با زمان کم وجود ندارد اتفاقا همگی درست است .ولی باید عرض کنم که این جوان ما هم باید نسبت بموضوعات مطرح شده نهایت دقت را میکرد خصوصا کسانیکه علاقمند به خبررسانی ونویسندگی دارند .حداقل به بزرگان واهل تقوا مشورت میکردید و گفتار وزبان قلم خود را طوری می چرخاندی که مخاطب شما ازبیانات شما "حس همه مفسدند"بردداشت نکنند ازکلمه"بعضی"استفاده میکردید که منهم به آن اعتقاد راسخ دارم که موضوعاتی مفسده انگیز وجود دارد .آنهایی که تلاش کردند به پستهای کلیدی برسند ورسیدند بقوانین دست یافتند که مورد انتظار یک مجموعه انگشت شماربود ووقتی بشکل قانون درآمد هرسخن شما را به قانون حواله میدهند درصورتیکه باید قوانین ومقررات درحوزه داخلی وحقوق عمومی داخلی مطابق نیازها وخواسته های عموم مردم تنظیم شود که مجلسیها ودیگران بخواسته عموم هیچ توجه ایی ننمودند وشاید لازم باشد این افراد جاذبه ودافعه شهید مطهری را بخود زحمت دهند وبخوانند .این جوان هم امیدوارم ملاحظات اشخاص اعم ازحقیقی وحقوقی را نکنند وازکلمه بعضی استفاده کنند .من این دادنامه که منجر بصدور رای بدوی شده مطالعه کرد م وخالی ازاشکال نیست شاید درتجدید نظر دقت بیشتری بخرج دهند .

  • ناشناس
    6

    ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران، در سال ۵۷ راه خود را انتخاب کردند و همه از وضع موجود شادمانند و از همه مسئولین تشکر می کنند.

  • محمد گلکار خوزانی
    2

    زیاد حرف بزتید اعدامتون میکنیم

  • ناشناس
    0

    در شستا و تامین اجتماعی و وزارت کار که لانه فساد و مرکز فساد است و همه نمایندگان مجلس طی ادوار مختلف تحقیق و تفحص کردند و هیچ نتیجه ای هم تا کنون نداده و همین تیر ماه 1401 مجلس دوباره رای به تحقیق و تفحص داده مرکز فساد است و این باعث شده که مسائل متنوع و سوء استفاده های اخلاقی رانت مالی و .... یا برخورد نشه یا با بچه های حزب الهی که اطلاع رسانی کردند برخورد شود و جای بسی تاسف است که هنوز هم با معضلات بیشمار این لانه فساد برخورد موثر و قاطعی نشده است .

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    انشاالله وبه حول وقوه ی الهی مردم بااتحاد وهمبستگی خود انتقام شما وامثال شما واین جنایتهایی که طول این 43سال کردند ومملکت را ویران ومردم را بیچاره کردند خواهند گرفت .همونگونه آوردیمشون سکار که هزار بار باید بگوییم غلط کردیم اشتباه کردیم ازچاله افتادیم به چاه همون جوری منتهی با افتضاح ازاین مملکت بیرونشون خواهیم کرد نوبت ماهم بزودی میرسد تااین بی وجدانها را درانظار مردم محاکمه کنیم وبه کارهای زشت خود اعتراف کنند ریشه ظلمشون را خشک خواهیم کرد اینا وطرفدارانشون که هم اآخور میخورند وهم ازتوبره 25درصد کل کشور بیشتر نیستند بی همه کسها .

  • جلال عامری
    20

    وحید اشتری کیه ؟یه نفوذی ضد انقلابه که به خودش برچسب انقلابیگری و عدالتخواهی زده از این جهت که ۸سال غارت مملکت از یک طرف و فلج کردن و نابودی اقتصاد تولید و معیشت ملت را در طول دوران سیاه دولت سراسر فاسد روحانی ندید حالا گیر داده به یه سیسمونی که سر تا ته ش ۱۰۰میلیونم نمیشه...شتر رها کروه چسبیده به افسارش...این یه ادم خول و چل هست یا نه نفوذی ضد انقلاب....والله.

    نظرات شما -
    • فقرا
      1

      مطمئن هستیم که شما شرف ندارید

  • ناشناس
    1

    تف بر این دستگاه قضایی سیلسی و جناحی و مدعی عدالت !!!

  • ناشناس
    3

    زبان سرخ سر سبز میدهد برباد . طرف میلیارده دوست داره بره اونور دنیا برای نوه یکی یه دونش خرید کنه. به دیگران چه ربطی داره ؟

  • ناشناس
    0

    واقعا مخالفی فرمان قیام عمومی از خود در
    کن

  • ناشناس
    2

    قبول کنی یا نه، خودت هم بخشی از همین سیستمی.

  • ناشناس
    0

    خیلی مهم است که بدانی سوت آغاز و پایان بازی را چه کسی و چه موقع می زنند.

  • ناشناس
    0

    وقتی کلی فساد در شستا و سایر مراکز وزارت کار هست ؛ و بیشتر افراد حراست میشوند زیر دست و عوامل مدیران فاسد موج انواع فساد در این مجموعه موج میزنه و بازرسی آن سرکاری حراست آن سرکاری حراست و بازرسی در این نهاد و تشکیلات به جای گرفتن دزدان و فاسدان میشوند عواملی خنثی و مستمع آزاد که فقط حقوقی بگیرند و بله قربان بگویند تا مزایای آنها کم یا قطع نشود.‌

  • یه نفر
    11

    حکم دادگاه درس گفته میگه وختی اطلاعاتت ناقصه به کسی تهمت نزن
    تو رویه قضایی چند بار بهش تخفیف دادن حیشو تعلیق کردن این یعنی بهش ارفاق کردن
    تازه رایش غیابی میتونه بره واخواهی کنه و اونجا از خودش دفاع کنه
    متاسفانه تو جامعه ما همه به آزادی اعتقاد دارن ولی مسئولیت رو فراموش کردن
    ما هم آزادیم و هم مسئول
    شما خودتونو جای حضرات بزارید اگر یه نفر یه درصد یه نسبت ناحق بهتون بده همه تلاشتونو میکنید که حقشو کف دستش بزارید
    حالا فرض بگیریم بعضی این نسبتا ممکنه ناحق بوده باشه
    مدرکی نداشته که تو دادگاه واقعیت خبراشو تایید کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      فکر میکنی خیلی زبون بازی، این چرندیات سر هم میکنی؟ همه به آزادی اعتقاد دارند!!!!!!!!!!! یعنی چی اعتقاد دارند؟؟؟؟؟؟ عملا آزادی هست؟؟؟؟؟؟؟ ؟کم حق کشی میکنید؟؟؟ همه شاهد بودند خودشون عذر خواهی کردند، بعد شما میگید تهمت زده؟؟؟؟؟؟ ؟فکر کنم بعدا پشیمون شدند که عذر خواهی کردند اگر مثل شما خیلی دروغگو بودند حاشا میکردند ولی شکر خدا هنوز به دروغگویی شما نرسیدند بابا تو دیگه کی هستی مزدور!!!!!!!!! ؟

  • ناشناس
    0

    اگر نظام واقعا دنبال ریشه کنی فساد مالی اخلاقی رانت و اختلاس در انواع و اقسام ان هست که متاسفانه در میزان اختلاس از کشور های عقب افتاده آفریقایی هم پیشی گرفته ایم باید از اطلاع دهندگان فساد تقدیر و تشکر کند اگر امثال اقای اشتری حقیقت را گفته اند باید مورد تقدیر قرار بگیرند نه اینکه با این ظلم مضاعف ریشه اطلاع دهندگان فساد نیز خشکانده شود و افتخار کنیم اگر در همه چیز پس رفت داشته ایم در انواع سوء استفاده و اختلاس رکورد جهانی را هم رد کرده ایم .‌

  • ناشناس
    0

    جوان پاک با وجدان اقای اشتری در قلب مردم ایران جای دارد چون فرزند پاک آریایی میباشد بیان حقیقت راستگویی تشویق است نه زندان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها