پاسخ ظریف به سوالی درباره اینکه آیا او پشت پرده مذاکرات کنونی است؟/ ویدئو
پاسخ ظریف را ببینید به سوالی درباره اینکه آیا او پشت پرده مذاکرات کنونی ایران و آمریکاست؟
پاسخ ظریف را ببینید به سوالی درباره اینکه آیا او پشت پرده مذاکرات کنونی ایران و آمریکاست؟
شما کارهاتو کردی
من چه کار بیدم نه من چه کاربیدم نه من چه کاربیدم
فقط روزگاری گفتم مردم خودشون خواستن اینجوری زندگی کنن والان هم روحرفم هستم
درود بر اصلاحات مرگ بر اصولگرا
درودبیکران بر ایران وایرانی
امیدوارم خودت مشمول دعای مردم بشوی با این اوضاعی که طیف مطبوع اصلاحاتت برای ما بوجود آوردند
آره در ظاهر هیچ کاره ای اما پشت پرده خدا میدونه چیکاره ای!!!!😏
همون موقع هم کاره ای بودی گند زدی به مملکت که هنوز آثارش ادامه داره...
ازشرم این صدچهره هادرآینه افتاده چین
تندروها به التماس افتادن که کاش قدر برجام ظریف رو میدونستیم.
برجام را حتی خود ظریف گردن نمی گیره
میگه کار فرانچسکو بود که خراب شده
خودت را یکم قلقلک بده شاید از این حرفی که زدی خنده ات بگیرد
ناشناس 20/56 چند تا از اون کارهایی که ظریف کرد که باعث گند زدن به مملکت شد رو بگو!!!
اگر عقل داشتید دختران میناب هم الان زنده بودن
نخوندن متن برجام به ادعای خودش
واگذاری به فرانچسکو
گفتن اینکه هیچ رییس جمهوری نمیتونه زیر برجام بزنه
دریای مازندران
حسادت به قاسم سلیمانی
تلاش برای جلوگیری از ساخت موشکها یی که امروز ایران رو نجات دادند
...
اینم چند تا
اینا که میگن قرارداد ننگین برجام
اگر برجام به ضرر ما بود و به نفع امریکا
چرا ترامپ خارج شد و الان میگه قرارداد خیلی بدی بود؟
نه بعضیا میخوان هیچی ندن و همه چی بگیرن
باسلام.به نظرم،مذاکره همه بازی است،آقای ترامپ استاد تمام مذاکره کش دار و مریض است و در آخر هم فقط به شهادت رساندن مقامات و مدیران ارشد سیاسی و دولتی و حکومتی و قضایی و نظامی ایرانی و ... بارها از یک سوراخ گزیده شده ایم.باتشکر