پاسخ ظریف به سوالی درباره اینکه آیا او پشت پرده مذاکرات کنونی است؟/ ویدئو

پاسخ ظریف را ببینید به سوالی درباره اینکه آیا او پشت پرده مذاکرات کنونی ایران و آمریکاست؟

 پاسخ ظریف به سوالی درباره اینکه آیا او پشت پرده مذاکرات کنونی است؟/ ویدئو

محمدجواد ظریف، وزیر اسبق امورخارجه در پاسخ به این سوال  که شما پشت پرده مذاکرات کنونی هستید؟ گفت: «من هیچکاره ام.»

 

منبع: دیده بان ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس

    شما کارهاتو کردی

  • ناشناس

    من چه کار بیدم نه من چه کاربیدم نه من چه کاربیدم

    نظرات شما -
    • ناشناس

      فقط روزگاری گفتم مردم خودشون خواستن اینجوری زندگی کنن والان هم روحرفم هستم

  • ایران

    درود بر اصلاحات مرگ بر اصولگرا

    نظرات شما -
    • حسن ستار

      درودبیکران بر ایران وایرانی

    • ناشناس

      امیدوارم خودت مشمول دعای مردم بشوی با این اوضاعی که طیف مطبوع اصلاحاتت برای ما بوجود آوردند

  • ناشناس

    آره در ظاهر هیچ کاره ای اما پشت پرده خدا میدونه چیکاره ای!!!!😏
    همون موقع هم کاره ای بودی گند زدی به مملکت که هنوز آثارش ادامه داره...

  • ناشناس

    ازشرم این صدچهره هادرآینه افتاده چین

  • ناشناس

    تندروها به التماس افتادن که کاش قدر برجام ظریف رو میدونستیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      برجام را حتی خود ظریف گردن نمی گیره
      میگه کار فرانچسکو بود که خراب شده
      خودت را یکم قلقلک بده شاید از این حرفی که زدی خنده ات بگیرد

  • مری

    ناشناس 20/56 چند تا از اون کارهایی که ظریف کرد که باعث گند زدن به مملکت شد رو بگو!!!
    اگر عقل داشتید دختران میناب هم الان زنده بودن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      نخوندن متن برجام به ادعای خودش
      واگذاری به فرانچسکو
      گفتن اینکه هیچ رییس جمهوری نمیتونه زیر برجام بزنه
      دریای مازندران
      حسادت به قاسم سلیمانی
      تلاش برای جلوگیری از ساخت موشکها یی که امروز ایران رو نجات دادند
      ...
      اینم چند تا

  • ناشناس

    اینا که میگن قرارداد ننگین برجام
    اگر برجام به ضرر ما بود و به نفع امریکا
    چرا ترامپ خارج شد و الان میگه قرارداد خیلی بدی بود؟
    نه بعضیا میخوان هیچی ندن و همه چی بگیرن

  • ناشناس

    باسلام.به نظرم،مذاکره همه بازی است،آقای ترامپ استاد تمام مذاکره کش دار و مریض است و در آخر هم فقط به شهادت رساندن مقامات و مدیران ارشد سیاسی و دولتی و حکومتی و قضایی و نظامی ایرانی و ... بارها از یک سوراخ گزیده شده ایم.باتشکر