بازداشت مرد جوان به خاطر قتل زن مورد علاقه اش/ در روز ولنتاین تهران رخ داد

کارگر جوان تالار عروسی که از اتباع خارجی بود عصر روز ولنتاین بعد از قرار ملاقات با زن مورد علاقه اش او را با ضربات مهلک میله ای آهنی به قتل رساند.

بازداشت مرد جوان به خاطر قتل زن مورد علاقه اش/ در روز ولنتاین تهران رخ داد

ساعت ۵ بعدظهر روز ۲۵ بهمن ماه مدیر یک تالار عروسی در تهرانپارس با پلیس تماس گرفته و خبر  قتل  زن جوانی را به آنها اعلام میکند، که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۴ قائم به محل جنایت اعزام میشوند.

تیم تجسسی پلیس در صحنه جرم در تالار عروسی با جسد زن جوانی روبرو می شوند که غرق در خون  روی زمین افتاده بود. بلافاصله گزارش این قتل به بازپرس موسی رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی اعلام شد تا وی به همراه تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در محل جرم حاضر شوند.

تحقیقات اولیه از مدیر تالار نشان از این داشت که قربانی یک زن ۳۷ ساله ای است که از یک سال قبل با یکی از کارگران اتباع تالار عروسی آشنا شده و ارتباطی عاطفی را با هم برقرار کرده بودند.

در گام بعدی تیم بررسی صحنه وارد عمل شده و مشخص شد، قتل این زن جوان بر اثر ضربات مهلک میله ای آهنی و یک قفل کتابی بزرگ از ناحیه سر رخ داده و قاتل نیز متواری شده است.

بر همین اساس تحقیقات در خصوص شناسایی و بازداشت قاتل فراری در دستور کار تیم کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی قرار گرفت که خیلی زود با ردیابی های پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت شد.

متهم در بازجویی های اولیه به  بازپرس  رضازاده گفت: من و سارا یک سال قبل با هم آشنا شده بودیم و ارتباط خوبی با هم داشتیم، تا اینکه سارا به بهانه مشکلات مالی از من درخواست ۷۰ میلیون تومان پول  کرد و من هم چون علاقه زیادی به او داشتم این پول را به حسابش واریز کردم، سارا قول داده بود قبل از ۶ ماه پولم را پس بدهد اما هر بار بهانه می آورد و هیمن موضوع باعث اختلاف شدید بین ما شد تا جایی که هر بار سر موضوع پول دعوایمان می شد.

مرد جوان در ادامه گفت: امروز وقتی به خاطر روز ولنتاین با هم قرار ملاقات گذاشته بودیم، بحث پولم را مطرح کردم اما سارا گفت فعلا قصد پس دادن آن را ندارد، همین موضوع  باعث شد دعوایمان شود، من هم عصبانی شدم و میله ای آهنی را از کنار اتاق برداشتم و به او حمله کردم، اصلا متوجه نبودم که چقدر ضربه هایی که به سرش میزنم کشنده است، تا اینکه سارا غرق در خون روی زمین افتاد وقتی به خودم آمدم که دیر شده بود و او مرده بود برای همین از ترسم به خانه خواهر پناه بردم تا هرچه زودتر از کشور خارج شوم اما پلیس خیلی زود مرا بازداشت کرد.

پس از اعتراف هولناک کارگر تالار عروسی در خصوص قتل زن مورد علاقه اش، بنابر دستور بازپرس موسی رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی جسد زن به پزشکی قانونی منتقل شده و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    1

    چه راحت یک هموطن را می کشند نه کارت شناسایی دارند ،نه اطلاعاتی از آنها نه پاسپورتی نه انگشت نکاری شده اند نه آدرسی از محل سکونت بعد از جنایت هم اگر توانستند که فرار کنند بهتر کی به کیه

  • ناشناس
    0

    بهترین راه وصال از دید اتباع کشور دوست و برادر. او را به بهشت بفرست و بعد خودت صبر کن تا به بهشت بروی.

  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کنه کسی را که اینها را بدون هیچ مدرکی با این وضع گرونی وارد ایران می‌کنه حالا ما بخواهیم به کشور مثل ترکیه بریم تا فی خالدونمونا در میارن بد یه هموطنمونا بکشه بد بگه طلب داشتم یه آب بهمون ندادن ولش کن چیزی نگیم بهتر

  • ناشناس
    5

    چیزی که زیاده زن مجانی حالا شما برو مهریه بده
    خخخخخخخخ

  • مرتضی
    0

    این افغانیهاروازاین مملکت بیرون کنید براحتی آدم میکشند بعدهم خیلی راحت فرارمیکنن کی به کیه تاریکیه!!!!!

  • ناشناس
    1

    این که افغان ها وارد مملکت شدند به طور فله ای هیچ تردیدی نیست . این که فرهنگ ها شون وحشی گری است هیچ تردیدی نیست .
    اما این که دخترهای مجرد ایران برای پول دست به هر کاری می زنند این هم تردیدی نیست . حتی شده با ارتباط عاطفی با یک تبعه .
    حتی خانم های ایران هم همین هستند چه خوشتون بیاد چه نیاد خانم ها همه پول پرست شدند به لطف عنایت های آقایان . مرد مجرد بیکار و بی عار ، هیچ چیزی ندارد ، اون وقت خانم یک نفر ماشین ده میلیاردی سوار هست . چشم و هم چشمی هم در خانم ها اوج میزند . تا یک نفر چیزی میخرد دختر دیگر هم همین درخواست را میکند .
    توی این ماجرا که ملاحظه می‌فرمایید ، اگر این تبعه وضع مالی مناسب تری داشت مطمئن باشید نه تنها جواب مثبت می‌گرفت چه بسا چند تا از دخترهای دیگر هم با این شخص طرح دوستی می‌ریختند . این هم فرهنگ ماست . فرهنگ تربیتیه ماست .
    پس فکر نکنید ما خیلی با فرهنگیم . نه ! ما نفهم هستیم .
    همین خانم سی و هفت ساله مجرد چرا ازدواج نکرده هم میتونه دلیلش گیر نیاوردن مرد پولدار باشه . البته شاید ، شاید هم در خوشبینانه ترین حالت کسی با این خانم هیچ ارتباط عاطفی نداشته .
    در هر صورت باید جلوی این واردات افغان ها به هر منظور سیاسی و یا اجتماعی یا ... بسته شود .

  • م
    0

    متاسفانه در کشور جرم و جنایت توسط افاقنه زیاد شده است چرا مسئولین به فکر مردم خودشان نیستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سالیان سال است که به راحتی جنایت می کنند و به راحتی از مرز عبور کرده و به کشورشان می روند! بعد هم دوباره از مرز عبور کر ده و به ایران می آیند!! هیچکه هم به هیچکه نیست!!!

  • عبدالغفار کریمی چالشتر
    5

    دوستان عزیز ایرانی لطفا به ما افغنها را به یک دیده ننگرید هست در میان ما افرادی با تحصیلات خوب و درسه خوانده توهین نکنید

  • ناشناس
    1

    از کجا معلوم راستشو میگه؟؟؟
    شاید این دختره رو فریب داده و دختره تقاضای دستمزدش کرده دعواشون شده اونو کشته
    از افغانی جماعت بترسید از اون مارمولک ها هستن
    زیرک و البته وحشی

  • محمد
    0

    گارگر افغان چرا دغل وخدعه بگو تاکی ۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  • ناشناس
    0

    به امید روزی که حتی یک افغان در کشور ایران نباشد🙏🏻🙏🏻

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها