تهدید یک فرمانده طالبان علیه ایران و ادعای جنگ با نسل زرتشت؟/ عکس

یک توییت تهدید آمیز عبدالحمید خراسانی، فرمانده تاجیک‌تبار طالبان که تلویحا ایران را تهدید به اقدام نظامی کرده، منتشر شد.

تهدید یک فرمانده طالبان علیه ایران و ادعای جنگ با نسل زرتشت؟/ عکس

این توییت تهدید آمیز عبدالحمید خراسانی، فرمانده تاجیک‌تبار طالبان است که تلویحا ایران را تهدید به اقدام نظامی کرده است. اگر او را عضو دولت طالبان بدانیم، می‌شود این توئیت را سومین توهین و تهدید دولت طالبان برداشت کرد.

بیشتر بخوانید: رودخانه ای که می تواند باعث جنگ تهران و کابل شود/ مروری بر تاریخ اختلافات سیاسی ایران و افغانستان

1581546_915

البته ساعاتی بعد این فرمانده طالبان در پیامی ویدئویی، مطالب توئیت خود را تکذیب کرد.

1581547_964

منبع: اصلاحات نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • جواد
    0

    خداوکیلی بچه های سپاه اراده کنن میان تورو می‌کنن توی گونی میارن ایران برامون دلقک بازی در بیاریا....

  • ش
    1

    این خرمگس ک.. نشسته که ادعای خماری جنگ با زرتشتی ها را می کند، از نسل خوارج نهروان است. این ها افغانی نیستند عرب هستند. آن ها را عرب افغان می گویند. بعد از خروج بر علیه خلیفه چهارم اهل سنت و امام اول شیعیان به کوه های پاکستان امروزی گریختند. و تا پنجاه سال پیش به علت عقاید نفرت انگیز خود مورد تنفر انسان ها بودند. ولی تجهیز این ها به دست آمریکا و ضعف سواد مسلمانان که این بوگندوهای شپشو را مسلمان راستین و پرچم داران اسلام می دانند، باعث شده کار را به جایی برسانند که در کشورهای مختلف، و حتی پایتخت های اروپایی سفارت خانه تاسیس کنند.
    حتی رهبر این ها هم گاهی چشم های خود را می مالد که نکند خواب است، و نمی تواند این همه خریت و بی سوادی بشر عصر ماهواره و اتم را باور کند.

  • دیار
    0

    تقصیر ما ایرانیا هست باید تمام مهاجر ه برن بیرون چون اینقد افغانی زیاد شده ک راحت جنگ داخلی میتونم راه بندازم یادشان رفته افغانستان ما ایران بوده ام بنا به جنگ باشه جنگ میکنیم دوباره ننگ ناصرالدین شاه رو پس میگیریم

  • م.ر
    0

    آخی خماری تو از جنگ نیست از جنس ناخالصی هستش که اشرف غنی به شما داده ، ایرانی رو امریکا جرات تهدید ش رو نداره تو که سگش هم نیستی ... برو ببین مبال آفتابه داره یا نه پرش کن تا رئیست برگرده ... یه خرده هم کمتر بزن زیاد شعر و ور نگی ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها