تکذیب ادعای رویترز درباره پذیرش کامل متن ۶ دور قبلی مذاکرات توسط ایران

روند مذاکرات ایران و کشورهای ۴+۱ درحالی ادامه دارد که برخی رسانه های نزدیک به طرف های اروپایی همچنان در حال ایجاد جو روانی در اطراف نشست وین هستند.

تکذیب ادعای رویترز درباره پذیرش کامل متن ۶ دور قبلی مذاکرات توسط ایران

ساعاتی پیش رویترز به نقل از یک دیپلمات اروپایی که نام وی را فاش نکرد نوشت که" مذاکره‌کنندگان ایرانی در وین پذیرفته‌اند که مذاکرات بر اساس محتوای متونی که تا خردادماه امسال مورد توافق گرفته بود ادامه پیدا کند."

ادعای رویترز به نقل از این منبع ناشناس درحالی صورت می گیرد که علی باقری رئیس تیم مذاکره کننده ایران پیش از این تاکید کرده بود که مذاکرات گذشته تنها در قالب یک پیش نویس مدنظر قرار می گیرد.

در همین حال یک منبع آگاه نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران با رد ادعای رویترز گفت: ایران در گفتگوهای دو جانبه با چین اعلام کرده که متن شش دور وین قابل احترام است اما چون بر سر آن توافق نشده، قابل مذاکره خواهد بود. بر همین اساس بندهایی از متن که مغایر با توافق ۲۰۱۵ و یا تامین کننده آن نیست، باید تغییر کند."

منبع: بولتن نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شوقی
    0

    پذیرش پیش نویسی زمان عراقچی از سوی باقری و مجلس و دولت رئیسی اگر واقعیت دارد نشانه دهنده حقارت و رذالت و کثافت آقایان که در زمان قبل مخالف برجام و برجام را آتش زدن که شخصا فکر نمیکنم حضرت آیت الله العظمی دکتر سید ابراهیم رئیسی همچین شخصی باشد

  • ناشناس
    0

    اولین بمب روی سر تون ،،،مساوی با پایانتون! اینقدر در حق این ملت ظلم کردید که آخر خط فرارسیده فقط سرعت وشدت بر خورد اهمیت داره...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها