نماینده روسیه: برخی سوءتفاهم‌ها در مذاکرات وین رفع شد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی تصریح کرد که برخی سوءتفاهم های پیش آمده در دور اخیر مذاکرات وین رفع شده‌اند.

نماینده روسیه: برخی سوءتفاهم‌ها در مذاکرات وین رفع شد

لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال ساعاتی پیش در توییتی نوشته بود که یک مقام ارشد اتحادیه اروپا به اطلاع وی رسانده است که مذاکرات وین در جهت عقلانی در حال پیشرفت است.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی در پاسخ به این خبرنگار نوشت: این اظهاراتی مقام ارشد اتحادیه اروپا به دیدگاه ما از شرایط مذاکرات وین نزدیک است. مذاکرات توانست برخی از سوتفاهم‌هایی که در انتهای هفته گذشته با آن مواجه بودیم را رفع و کار عملی را آغاز کند.

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • گریبایدوف
    0

    لعنت بر پوتین بی پدرومادر که با سرنوشت این مملکت بازی میکند
    شیربچه های نادر شاه بجاسوسان و سالداتهای روس در ایران امان نخواهند داد!

  • mir
    6

    حالا که کم کم فهمیدن ایران امتیاز بیشتری نمیده دارن میفهمند چی میگیم و نرم میشن اون شیخ جاهل میگفت به برجام نیاز داریم و اونا ناز میکردن و این سید میگه اقتصاد رو به برجام گره نمیزنیم و مجبورن اونا کوتاه بیان در حیرتم اون شیخ نادان با چه رویی اسم دولتش روگذاشته بود تدبیر یه موقع هم تو جنگ یه مجمع عقلا درست کرده بود که در حقیقت این نامرد عضو مجمع حمقاست ویه خائنه

  • ناشناس
    0

    روسیه چرا خودش برجام را اجرا نمی کند؟؟؟چین چرا اجرا نمی کند؟؟؟؟اگه این دو کشور جرات کنند و برجام را اجرا کنند، قضیه خیلی فرق خواهد کرد،ولی متاسفانه این دو کشور از ترس آمریکا جرات نمی کنند،اون وقت یک عده آدم بی سواد در داخل هی شرق شرق می کنند.مرد حسابی کدام شرق؟؟؟؟ایا چین آمریکا را با ما عوض می کتد،آیا روسیه اروپا و آمریکا را با ما عوض می کند؟؟؟

  • ناشناس
    1

    شما کمونیست های بی مهم چیز ایران را بیچاره کردید...‌‌...

  • حسین
    0

    با ی گل بهار نمیشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها