ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی

ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی از سری خدمات بسیار خوبی است که به صنعت‌گران اجازه می‌دهد تا با توجه به نیاز خود، محصولی را خریداری کنند که بهترین عملکرد را داشته باشد.

ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی

در موتورهای الکتریکی، ذغال صنعتی برای عبور جریال برق کاربرد دارد و یکی از قطعات ضروری جهت ادامه فعالیت صنایع مختلفی است که از دستگاه‌ها و تجهیزات متنوعی استفاده می‌کنند.

اطلاعات مختصری درباره ذغال صنعتی الکتریکی

ذغال‌های الکتریکی که در مواردی با نام برس‌های کربنی نیز معروف هستند، با استفاده از کربن موجود در سنگ‌های معدنی، کک‌های نفتی و گرافیت تولید می‌شوند که کاربرد زیادی در تجهیزات صنعتی دارند.

در موتور، دینام و ژنراتور از این محصول به‌منظور انتقال جریان الکتریکی بین سیم‌های حامل برق و قطعات متحرک استفاده می‌کنند و به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که در برابر سایش مقاومت بالایی نشان دهند.

ازآنجایی‌که هرکدام از صنایع امکان دارد نیازمند به‌کارگیری تجهیزات و دستگاه‌های مختلف باشند که نوع ذغال آن‌ها با هم متفاوت است، ازاین‌رو ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی در زمان خرید به آن‌ها کمک می‌کند.

انواع ذغال الکتریکی صنعتی که می‌توانید سفارش دهید

فرایند ساخت سفارشی ذغال الکتریکی با درنظرگرفتن زیرمجموعه‌های مختلفی از این محصول انجام می‌شود که هرکدام از آن‌ها نوع کاربرد و مواد اولیه متفاوتی دارند و شامل موارد زیر هستند:

  • الکتریکی: در بسیاری از وسایل خانگی و صنعتی به‌منظور برقراری جریان بین بخش‌های مختلف دستگاه، این نوع ذغال مورد استفاده قرار می‌گیرد که دارای ابعاد و کاربردهای متنوعی هستند و در زمان سفارش باید این مورد را مشخص کرد.
  • کربنی: درصورتی‌که برای ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی یکی از نمونه‌های کربنی انتخاب شود باید میزان سختی، چگالی، اصطحکاک و مقاومت الکتریکی را در هنگام ثبت سفارش تعیین کرد. ازطرفی برای تولید آن نیز از مقادیر مشخصی گرافیت و کربن استفاده می‌کنند.
  • رزین‌دار: آماده‌سازی ترکیبی از گرافیت به همراه رزین‌های طبیعی باعث ساخت نوع دیگری از ذغال‌های صنعتی می‌شود که ظاهری چرب و صابونی دارد. برخوداری از قابلیت انتقال جریان تا 8 آمپر بر سانتی‌مترمربع، درجه سختی و اصطحکاک پایین نسبت به ذغال کربن خالص از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است.
  • نقره: با استفاده از ترکیب نقره و کربن یا گرافیت می‌توان این نوع از ذغال‌های الکتریکی را تولید کرد که در طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی، مخابراتی و حفاظتی بیشتر به‌کار می‌رود. شما می‌توانید برای ساخت ذغال صنعتی سفارشی این مدل را انتخاب کنید که قابلیت انتقال جریان بین 25 تا 35 آمپر بر سانتی‌مترمربع را دارد.
  • مسی: همان‌طور که از نام این محصول مشخص است برای ساخت آن از مواد اولیه‌ای شامل کربن، گرافیت و فلز مس استفاده می‌شود که توان عبور جریان بیشتری را دارد. درصد ترکیبات انواع ذغال مسی متفاوت است که روی تعیین ویژگی‌های نهایی آن تاثیر می‌گذارد.

ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی - تصویر 2

کدام صنایع نیاز به ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی دارند؟

درحال‌حاضر صنایع مختلفی وجود دارند که برای راه‌اندازی تجهیزات و دستگاه‌های خود باید زغال‌های صنعتی الکتریکی را خریداری کنند که تعدادی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • ساختمان‌سازی: در هنگام ساخت قطعات مکانیکی برای انجام فعالیت‌های مربوط به ساخت‌وساز و تولید مصالح، استفاده از زغال‌های گرافیتی به‌عنوان ماده‌ای با مقاومت مکانیکی و حرارتی بالا اهمیت زیادی دارد.
  • نساجی: ماشین‌های نساجی دارای قطعات متحرک مختلفی هستند که برای تامین جریان الکتریکی، نیاز به استفاده از زغال‌های صنعتی دارند که درصورت تمایل می‌توان به‌صورت سفارشی آن‌ها را تهیه کرد.
  • فولاد: برای افزایش عملکرد صنایع فولادی، امکان ساخت ذغال صنعتی سفارشی برای آن‌ها فراهم می‌شود تا با بهره‌مندی از این قطعات قادر به تسهیل فرایندهای جوشکاری و تولید محصولات متنوع باشند.
  • کشاورزی: ابزارها و ماشین‌آلات کشاورزی زمانی بهترین کارایی را ارائه می‌دهند که تمامی قطعات مورد استفاده به‌درستی در کنار هم کار کند که ذغال‌های صنعتی الکتریکی یکی از مهم‌ترین اجزای آن‌ها به‌شمار می‌رود.
  • بسته‌بندی: از دیگر متقاضیان ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی باید به صنعت بسته‌بندی اشاره کرد که به‌طور معمول از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که دارای قطعات ثابت و متحرک است. ذغال مورد استفاده برای لین کار باید در برابر حرارت، مقاومت بالایی داشته باشد.

نکات مهمی که برای خرید ذغال صنعتی سفارشی باید در نظر داشت

درنظرگرفتن برخی از نکات کاربردی در زمان تهیه ذغال‌های کربنی به شما این امکان را می‌دهد تا با اطمینان خاطر بیشتری بتوانید نسبت به خرید زغال الکتریکی اقدام کنید. برخی از این معیارها شامل موارد زیر هستند:

  • مشخص‌کردن نوع نیاز: هر صنعتی با توجه به نوع کاربرد، ویژگی‌های ساختاری و محل مصرف ذغال‌های صنعتی باید نسبت به خرید این محصول اقدام کند.
  • اطلاع از مشخصات فنی: ساخت سفارشی ذغال صنعتی الکتریکی به‌طور دقیق براساس خواسته شما انجام می‌شود و به همین خاطر باید گرید مورد نیاز، میزان جریان عبوری، مقاومت الکتریکی و سایش را درباره هرکدام از این محصولات مورد بررسی قرار دهید.
  • تعیین ابعاد و تعداد: در زمان ثبت سفارش باید تعداد و ابعاد ذغال صنعتی را مشخص کنید که این مورد روی برآورد هزینه‌های پرداختی و زمان تحویل اجناس تاثیرگذار است.
  • برخوداری از استانداردها: پیش‌از اقدام به خرید، مطمئن شوید که ذغال صنعتی مطابق با استاندارد تهیه می‌شود تا در هنگام به‌کارگیری آسیبی به دستگاه وارد نکند.
  • تست اولیه محصول: اگر برای ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی برای اولین بار به یک فروشنده مراجعه می‌کنید بهتر است جهت اطمینان از کیفیت محصول، در ابتدا یک یا 2 عدد بخرید و مورد استفاده قرار دهید.

برای ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی به کجا مراجعه کنیم؟

دسترسی به یک شرکت عرضه‌کننده معتبر یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در زمان خرید ذغال‌های صنعتی الکتریکی در نظر بگیرید که در این راستا مراجعه به ساوا الکتریک بهترین انتخاب است.

شرکت ساوا الکتریک با در اختیار داشتن سابقه درخشان و بهره‌مندی از تخصص کافی درزمینه تامین و عرضه انواع ذغال‌های صنعتی الکتریکی باکیفیت، به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که تمام ویژگی‌های فنی و استانداردها درزمینه ساخت این محصولات رعایت می‌شود.

ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی - تصویر 3

جمع‌بندی

برای ساخت سفارشی انواع ذغال صنعتی الکتریکی کافی‌است سری به وب‌سایت مجموعه ساوا الکتریک بزنید که محصولات متنوعی را با درجه کیفی بالا برای مشتریان خود عرضه می‌کند.

شما در زمان سفارش ذغال‌های صنعتی که یکی از اجزای مهم برای راه‌اندازی موتورها و دستگاه‌های الکتریکی است، باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد