بهترین فروشگاه‌های خرید اقساطی لوازم خانگی

شما کدام نوع خرید اقساطی را انتخاب می‌کنید؟ تجربه‌ای از خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه‌های اینترنتی داشتید؟ به عنوان یک فروشنده اینترنتی، چه شرایطی را برای فروش اقساطی فراهم می‌‌کنید؟ این روز‌ها خرید قسطی بسیار رواج پیدا کرده و خرید اقساطی از فروشگاه‌‌های آنلاین نیز امکان پذیر است.

بهترین فروشگاه‌های خرید اقساطی لوازم خانگی

در این مطلب به شرح شرایط و تعهدات خرید اقساطی لوازم خانگی به صورت آنلاین پرداخته ‌ایم. همچنین فروشگاه‌ های منتخب را بررسی و معرفی می‌کنیم؛ تا شما یک خرید اقساطی مناسب، پر سود و کم ضرر را داشته باشید.

خرید اقساطی از بهترین فروشگاه ها

خرید کالا بصورت اقساطی سه حالت دارد:

  • خرید با دریافت چک و معرفی ضامن
  • خرید با دریافت سفته
  • دریافت چک تضمین

که با توجه به سیاست و شرایط اعلامی‌از سمت فروشگاه، نحوه پرداخت تغییر می‌کند. باید در هنگام خرید اقساطی لوازم خانگی، شرایط و تعهدات ارائه دهنده را بسنجید و مطمئن شوید از پس آنچه که قبول کرده‌‌اید، به آسانی برخواهید آمد.

خرید اقساطی از فروشگاه ‌ها، به دو حالت کلی تقسیم می‌شوند. یک حالت بصورت مستقیم است. یعنی خرید شما از فروشگاه بصورت اینترنتی یا حضوری خواهد بود. یعنی ابتدا سایت یا فروشگاه لوازم خانگی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. سپس از شرایط و قوانین مرتبط با خرید اقساطی اطلاعات کافی کسب کرده و نسبت به خرید اقدام می‌نمایید.

حالت دوم، کمک گرفتن از وبسایت‌ های واسطه است. این سایت‌ ها، در قبال دریافت سفته و چک ضمانت، کارت اعتباری یا کیف پول مجازی در اختیار شما قرار داده و می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با آن سایت خرید کنید. به نوعی همان وام بانکی است، اما دریافت و خرید کالا با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

سایت‌های واسطه برای خرید اقساطی

بیش از 10 وبسایت در زمینه خرید قسطی لوازم خانگی و دیگر‌کالاها فعالیت دارند. مانند قسطا کارت، لندو، قسطی کلاب، از کی وام، بای چک، قسطی آنلاین، وامسی، ایزی پی، بای چک، دیچی پی، قسطی کلاب.

 با مراجعه به وبسایت‌ آن‌ها، اطلاعات کاملی از شرایط خرید قسطی کالا دریافت خواهید کرد. در ادامه به معرفی‌ و قوانین خرید اقساطی آن‌ها بطور مختصر اشاره خواهیم کرد.

وب سایت قسطا  GHESTA

 

2

 

قسطا هم مانند دیگر سایت‌ها یک کارت اعتباری با نام قسطا کارت در اختیار شما قرار می‌دهد. با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، کارت اعتباری شما تا سقف 20 میلیون تومان شارژ می‌شود. برای استفاده از این کارت اعتباری می‌توانید به بهترین فروشگاه‌های لوازم خانگی سراسر کشور مراجعه کرده و یا بصورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. سپس هرماه اقساط را پرداخت نمایید.

وب سایت از کی وام AZKIVAM

 ازکی وام یکی دیگر از وبسایت‌های فعال در خرید اقساطی است. این سایت با بسیاری از مجموعه‌های تخصصی لوازم خانگی فعالیت دارد. اعتبار خرید اقساطی تا 70 میلیون تومان، سادگی و نرخ سود پایین از جمله ویژگی‌های ازکی وام است. نرخ سود در وام ازکی متغیر، از 21 درصد تا 26 درصد می‌باشد.

جدول مقایسه بین سایت‌های واسطه خرید اقساطی

در این بخش به مقایسه بین برخی از سایت‌های واسط خرید قسطی لوازم برقی خانگی اشاره شده است. در این مقایسه جزئیات نسبتا کاملی از شرایط قسطی کالا که شامل حداکثر اعتبار، نرخ سود، نوع اعتبار و حداکثر مدت باز پرداخت اعلام شده است.

نام شرکت

حداکثر اعتبار

سود

نوع اعتبار

حداکثر مدت بازپرداخت

از کی وام

70 میلیون تومان

21 درصد

کیف پول

18 ماه

بای چک

180 میلیون تومان

21 درصد

کارت نقدی

24 ماه

دیجی پی

30 میلیون تومان

23 درصد

کیف پول

12 ماه

قسطا

20 میلیون تومان

21 درصد

کارت نقدی

12 ماه

قسطی کلاپ

150 میلیون تومان

24 درصد

کارت نقدی

24 ماه

قسطیکو

50 میلیون تومان

25 درصد

کارت نقدی

12 ماه

لندو

20 میلیون تومان

23 درصد

کیف پول و کارت نقدی

12 ماه

والتا

60 میلیون تومان

21 درصد

کیف پول

18 ماه

 

 

بهترین فروشگاه‌های اینترتی خرید اقساطی در ایران

در ادامه بهترین فروشگاه‌های خرید اقساطی لوازم خانگی معرفی خواهند شد. در نظر داشته باشید که نیاز شما برای خرید کالا تعیین کننده است، لذا فروشگاه‌های معرفی شده، اکثر کالاهای موجود در بازار را عرضه می‌کنند. حتی برای خرید لیست جهیزیه عروس ضروری نیز می‌توانید از این فروشگاه‌ها کمک بگیرید. سایت‌هایی مانند دیجی کالا، تکنو لایف و اتما برخی از آن‌ها می‌باشد.

دیجی کالا DIGIKALA

برای پوشش دادن به نیاز شما، می‌توان سایت دیجی کالا را نام برد. سایت فروش اینترنتی با قابلیت پرداخت اقساطی؛ که هر نوع کالایی چه دیجیتال چه غیر دیجیتال را شامل می‌شود. کالاهای بزرگ مانند فر توکار و اجاق گاز و کالاهای کوچکتر مانند آون سولار آشپزخانه و توستر.

بطور مثال شما قصد دارید یکی از لوازم برقی خانگی خود را بصورت قسطی تهیه نمایید. اعتبار تا سقف 30 میلیون تومان و پرداخت اقساط بصورت 6، 12 و 18 ماهه در نظر گرفته شده است. برای پرداخت اقساطی در دیجی کالا، ابتدا باید در سایت دیجی پی ثبت نام نمایید و پس از اعتبار سنجی و دریافت کد، می‌توانید از سایت دیجی کالا خرید کنید.

تکنو لایف TECHNILIFE

 

3

 

وبسایت فروشگاهی تکنو لایف بیشتر در حوزه تکنولوژی فعالیت دارد و چند وقتی است که به حوزه لوازم خانگی نیز ورود کرده است. شرایط و زمان بندی دقیق ارسال لوازم خانگی و دیگر کالاها بر خلاف دیجی کالا بسیار دقیق، خوش قول و سریع است.

شرایط خرید اقساطی از تکنولایف آسان است. فقط کافیست در سایت ازکی وام ثبت نام کنید. شرایط خرید قسطی لوازم خانگی و گوشی همراه، همان شرایط درج شده در سایت ازکی وام است و سقف بازپرداخت وام‌ها 18 ماه است.

 

فروشگاه آنلاین اتما  ETMA

اتما یکی از باسابقه‌ترین فروشگاه‌ترین اینترنتی در ایران است. اما به لحاظ تعداد تنوع کالایی کم، چندان شناخته شده نیست. اتما نیز مانند سایر فروشگاه‌های اینترنتی شرایط اقساطی برای محصولات بخصوص لوازم خانگی برقی قرار داده است.

شرایط اقساطی برای کارمندان دولت، فرهنگیان، حقوق بگیران بانک تجارت، ملی، ملت، صادرات و سایر بانک‌ها که دارای دسته چک صیادی باشند محدود شده است.

خرید تا سقف 35 میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد و صرفا باید حقوق بگیر از بانک صادرات یا ملی باشند. همچنین سن متقاضی وام باید زیر 70 سال باشد. برای سقف 70 میلیون تومان خرید، نیاز به ضامن خواهید داشت. بازپرداخت اقساط بصورت بلند مدت و تا 36 ماه در نظر گرفته شده است.

بهترین فروشگاه‌های خرید اقساطی لوازم خانگی

فروشگاه‌هایی نظیر سرای ایرانی، شهر لوازم خانگی، فروشگاه‌های یاس و فروشگاه‌های انتخاب، طرح فروش اقساطی را برای مشتریان در نظر گرفته‌اند. می‌توانید با مراجعه حضوری یا بازدید از وبسایت آن‌ها از شرایط، اطلاعات کامل بدست آورید.

 

4

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، شرکت اسنوا تولید کننده لوازم خانگی ایرانی، با همکاری بانک‌های مختلف، طرح خرید اقساطی لوازم خانگی را فراهم آورده است.

شهر لوازم خانگی بازه پرداخت اقساط را 6، 9 و 12 ماه در نظر گرفته است. فروشگاه‌ لوازم خانگی یاس تسهیلات تا سقف 50 میلیون و با باز پرداخت 36 ماه، بدون نیاز به پیش پرداخت در نظر گرفته است.

جمع بندی فروش اقساطی لوازم خانگی

در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین فروشگا‌ه‌های خرید اقساطی لوازم خانگی را معرفی کنیم. همچنین شرایط سایت‌های واسط برای تسهیلات و خرید اقساطی کالا، به همراه شرایط و قوانین آن مورد بررسی قرار گرفته شد. در هنگام انتخاب از سایت واسط یا فروشگاه لوازم خانگی، به نوع تعهدات و شرایط ارائه دهنده توجه داشته باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها