دستاوردی جدید برای کوینکس: پشتیبانی از بیش از 600 رمز ارز

در بازار نزولی امروز، یافتن دارایی‌های رمزارز آینده‌دار و باارزش به چالشی جدی برای بسیاری از سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. از آنجا که اولین مقصد اکثر سرمایه‌گذاران رمزارز، صرافی‌های رمزارز هستند، پروژه‌هایی که در این پلفترم‌ها قرار می‌گیرند یکی از مراجع مهم برای سرمایه‌گذاری‌ در رمزارز نیز هستند.

دستاوردی جدید برای کوینکس: پشتیبانی از بیش از 600 رمز ارز

انتخاب پلتفرمی مطمئن که طیفی برگزیده و متنوع از رمزارزها را ارائه می‌دهد باعث آسان و امن شدن این سرمایه‌گذاری می‌شود. یکی از چالش‌هایی که سرمایه‌گذاران در دنیای رمزارزها با آن مواجه می‌شوند نیز همین است. مطابق با آمار Cryptowisser، از آغاز سال 2022، بیش از 20 صرافی رمزارز  دچار رکود شده‌اند. در همین حال، کاربران این پلتفرم‌های معاملاتی که دچار ورشکستگی یا ناپدید شده‌اند نیز با خطر از دست دادن سرمایه‌های‌شان مواجه هستند. این امر نشان می‌دهد که چرا سرمایه‌گذاران در زمان انتخاب پروژه‌ی رمزارز مجبورند دو چیز مهم را انتخاب کنند: سرمایه‌گذاری هدف و صرافی.

 

کوینکس، که صرافی رمزارز جهانی است، در طی پنج سال فعالیتی که از زمان تاسیس خود داشته است، مقبولیت گسترده‌ای را از جانب کاربران دنیای رمراز کسب کرده است و مزایای متعددی مثل محصولات دارای کاربری آسان، نفوذ امنیتی صفر و طیف وسیعی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری را دارد. در حوزه‌ی انتخاب رمزارز نیز، هدف کوینکس همواره «گرد هم آوردن دارایی‌های دیجیتال نوین» بوده است. این صرافی با گرد هم آوردن دارایی‌های رمزارز آینده‌دار و باارزش، گزینه‌های نوین، باکیفیت و متنوع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امروزه کوینکس از بیش از 600 رمزارز درجه اول پشتیبانی می‌کند و پروژه‌های برتر و بخش‌های پررونق مثل DeFi،NFT، GameFi،  Solanaو Layer 2 را پوشش می‌دهد که فصل جدیدی را برای این صرافی رقم زده است.

 

در حوزه‌ی عرضه‌ی توکن نیز، تمرکز این صرافی بر کیفیت، در عین دنبال کردن جامعیت، است. به طوریکه، این صرافی کیفیت را در اولویت قرار می‌دهد و هیچ وقت به دنبال کمیت، گرایش‌ها (ترندها) یا انحصارگرایی به صورت کورکورانه نیست.  Haipo Yang ، بنیانگذار کوینکس، سخن معروفی دارد مبنی بر این که عرضه‌ی توکن را باید بخشی از توسعه‌ی محصول دانست. کوینکس، با استفاده از مکانیزم‌ها و تیم‌های بازبینی مختلف و هم‌چنین ملاحظات گوناگون در زمینه‌ی ارزیابی پروژه،  فرآیند غربالگری قیفی‌شکل را برای ثبت (listing) توکن‌ها ایجاد کرده است.

 

موسسه‌ی کوینکس اطلاعات را از طریق کانال‌های چندگانه، جهت غربالگری اولیه‌ی پروژه‌های دارای پتانسیل، جمع‌آوری می‌کند. سپس پروژه‌ها را از جنبه‌های مختلف تحلیل و رتبه‌بندی می‌کند. این ابعاد شامل پیش‌زمینه، تیم، فناوری، ایده، میزان نوآوری، مدل اقتصادی، دورنما و ارزیابی ریسک می‌شود. پروژه‌هایی که امتیاز بالایی در غربالگری اولیه کسب کرده‌اند به دور بعدی بازبینی دقیق راه می‌یابند که شامل تیم‌های متخصص در حوزه‌های عملیاتی، امور تجاری، بازاریابی، فناوری و محصولات می‌شود. تنها پروژه‌هایی که تمامی مراحل بازبینی را گذرانده‌اند به صورت رسمی در کوینکس ثبت و عرضه می‌شوند.

 

 کوینکس همواره، فارغ از میزان رونق پروژه‌ها، به مکانیزم بازبینی موازی توسط موسسه‌ی کوینکس و کمیته‌ی ثبت متعهد بوده است.  در صورتی که در طول بازبینی‌ها مشخص شود یک پروژه در یکی از ابعاد ریسک بالایی دارد، آن پروژه حذف می‌شود. به همین خاطر، کوینکس ممکن است از حیث ثبت وعرضه‌‌ی توکن‌ها، کندتر از برخی از پلتفرم‌های مشابه عمل کند. با این حال، کوینکس، با اتخاذ این تدابیر، ریسک‌ها را به حداقل رسانده است و این تضمین را می‌دهد که تنها پروژه‌های ممتاز با پتانسیل بالا را عرضه کند که خود نمایانگر تعهد کوینکس به کاربرانش است.

 

علاوه بر این، امسال کوینکس شعار برند جدیدی را اتخاذ کرده است: تسهیل معاملات رمزارز. این صرافی، که به عرضه‌ی محصولات با کاربری آسان و هم‌چنین فرآیندهای معاملاتی سریع و راحت تعهد دارد، سعی دارد به دروازه‌ی ورود کاربران جهانی به دنیای رمزارزها تبدیل شود. برای این منظور، کوینکس به کاربران در انتخاب سریع و معامله‌ی آسان دارایی‌های رمزارز ایده‌آل کمک می‌کند. افزون بر این، تجربه‌ی کاربر نیز در اولویت قرار می‌گیرد و خدمات رمزارز رضایت‌بخش به بیش از 3 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور و منطقه از سراسر جهان ارائه می‌شوند.

 

در حال حاضر، کوینکس از بیش از 600 دارایی رمزاز و بیش از 1,000 بازار معاملاتی پشتیبانی می‌کند و در عین حال اطلاعات کوین‌ها را به آسانی در دسترس تمام کاربران قرار می‌دهد. این صرافی در کنار این امکانات، طیفی وسیعی از خدمات مالی را نیز ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند، علاوه بر سرمایه‌گذاری مستقیم در رمزارز، به آسانی در محصولات مالی مثل CoinEx AMM، Dock، Financial Account و Pledging سرمایه‌گذاری کنند.

 

نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که کوینکس بخش عرضه‌های جدید (New Listing) را ذیل بخش بازار (Market) اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی گزینه‌ی Market در وبسایت رسمی، رمزارزهای به تازگی عرضه‌شده در کوینکس را چک کنند و وضعیت بازار آن‌ها را بررسی کنند. علاوه بر این، کوینکس تگ رده (category) را به تمامی کوین‌های به تازگی عرضه‌شده اضافه کرده است تا کاربران بتوانند رده‌ی رمزارز مورد علاقه‌ی خود را بلافاصله انتخاب کنند.

اناتناتن

رکورد ثبت بیش از 600 رمزارز تنها دستاورد کوچکی در سیر تکامل کوینکس محسوب می‌شود. در آینده، این صرافی قصد دارد به ثبت و عرضه‌ی دارایی‌های رمزارز آینده‌دار و باارزش به کاربران ادامه دهد و معاملات رمزارز را آسان‌تر کند تا همه‌ی افراد عرصه‌ی رمزارز بتوانند به آسانی اقدام به معامله و سرمایه‌گذاری در رمزارزها کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها