مصطفی رجبی مشهدی معاون وزیر نیرو به فارس گفت: با همکاری شرکت برق منطقه‌ای و توزیع برق تهران، کلیه خاموشی‌های شرق تهران برطرف شد. از ساعت ۱۹ برق مناطقی از تهران جمله بخش شرقی قطع شده بود. علت قطعی برق ایراد فنی در یکی از پست‌های تهران عنوان شده بود.