پخش این مداحی ممنوع است/ ویدئو
این مداحی فقط یک بار در سال ۱۳۹۳ در یزد اجرا شد و بعد برای همیشه ممنوع شد و تلاش شد حتی فیلمهاش هم از همه جا حذف شود.
این مداحی فقط یک بار در سال ۱۳۹۳ در یزد اجرا شد و بعد برای همیشه ممنوع شد و تلاش شد حتی فیلمهاش هم از همه جا حذف شود.
استراتژی اصلی تشیع برای بقا کینه سازی و استفاده از کینه در همراه سازی مردم ناآگاه و ندیدن در شیپور تعصب کور و استفاده از هیجانات می باشد
مطمئنی که حالا پاک شده و از ذهن ها پاک شد؟؟؟
ممنوعه پس چرا شما پخش کردید
یزید آب رو امام حسین بست تا الان نفرینش میکنن تو گرمای ۵۰ درجه جنوب برق قطع میکنن از یزید بدترن
الله الله الله...
می آید فصل امید...
بر تاریکی می تازد صبح سپید...
تاکی جنگ و نفرت،این دوزخ هرجایی...
عالی بود، حماسه سازی را از دل مردم فریاد می زند و حماسه می آفریند، 👌👌👌👌👌
تحریف یعنی همین
حرف حق هست.
حرف حق، واضح تر از این؟!!
دین فروشان دنبال روشنگری نیستند
باید در تاریکی باشند تا بتوانند آنچه خود دوست دارند به نام دین بفروشند
فرمون رو بدیم دست تندروها میشیم افغانستان دوم با مایه های کره شمالی دوم . ارتزاق خیلی ها از جنگ و تحریمه و دشمن تراشی .
عالی ترین مداحی از صفویه تا الان
امید فریدون گذاشتن در کوزه آب خانکشو حالا دارید می خورید خرای....