رنجبرزاده: دولت به معیشت اقشار پایین جامعه بیشتر توجه کند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در خصوص معیشت همچنان تحت فشار سنگینی قرار دارند اظهار کرد: دولت در این زمینه بیشتر توجه کند، اقشار پایین جامعه تحت فشار زیادی هستند.

رنجبرزاده: دولت به معیشت اقشار پایین جامعه بیشتر توجه کند

اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در بررسی لایحه بودجه سه اقدام بسیار آرامش‌بخش در جامعه در موضوع را حقوق‌ها شاهد بودیم، ۴.۵ هزار میلیارد تومان به منظور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و بازنشستگان تأمین اجتماعی تخصیص داده شد که اقدام بسیار ارزشمندی بود، این توجه به حقوق‌های پایین توانست رضایت نسبی را ایجاد کند.

وی افزود: مردم در خصوص معیشت همچنان تحت فشار سنگینی قرار دارند، دولت بداند باید تصمیم‌گیری‌ها به صورت آنی و نظارت‌ها به صورت دقیق صورت پذیرد، همه می‌دانیم در خصوص منابع چیزی کم نداریم، منابع اعتباری کافی در اختیار داریم، اما مدیریت‌ها در توزیع و نظارت‌ها به شدت دچار مشکل هستند.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت در این زمینه بیشتر توجه کند، اقشار پایین جامعه تحت فشار زیادی هستند، امیدواریم با این تدابیر مجلس در بودجه۹۸ در سال آینده شاهد آرامش خاصی در جامعه باشیم.

رنجبرزاده در پایان در تذکری به وزیر راه گفت: راه‌های روستایی اسدآباد منابع و اعتبار دارد اما در عملکرد پیمانکاران دچار مشکل شده ایم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها