آخرین وضعیت پرونده پزشکی "سحر جعفری جوزانی"

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی درباره آخرین وضعیت پرونده پزشکی سحر جعفری جوزانی که به دلیل تزریق بوتاکس در فک از سوی پزشک معالج، دچار مشکل در این قسمت شده است، توضیح داد.

آخرین وضعیت پرونده پزشکی "سحر جعفری جوزانی"

دکتر فتاحی درباره وضعیت پرونده پزشکی سحر جعفری جوزانی -بازیگری که به دلیل تزریق بوتاکس در فک وی در این قسمت دچار فلج شده بود، گفت: در زمینه این پرونده ما از طریق فضای مجازی متوجه شدیم، بعد پرونده ای را تشکیل دادیم و چندین بار از خانم جعفری جوزانی و پزشکان دعوت کردیم که در سازمان حضور یابند و ببینیم که موضوع چیست. به هر حال موضوع باید کارشناسی و بررسی شود و ببینیم که اتفاقی که رخ داده جزو عوارض پزشکی است یا به دلیل قصور و تقصیر پزشک است.

وی افزود: بعد از چندین تماسی که داشتیم، امروز خانم جعفری جوزانی به سازمان نظام پزشکی آمدند و باید موضوع بررسی شود. پزشک معالج هم هفته قبل حضور پیدا کرد و ادعایشان این بود که بعد از انجام این اقدام دیگر بیمار را ندیدند و ویزیت نکردند.

فتاحی گفت: درخواست از کلیه مردم خصوصا اقشار فرهیخته جامعه این است که هر چیزی را نمیتوانیم به نام قصور و تقصیر عنوان کنیم. اولین کار این است که به مراجع ذی ربط مراجعه کنیم. چطور ما از طریق فضای مجازی مطلع شدیم و درخواست کردیم که برای بررسی موضوع مراجعه کنند. ایشان می توانستند ما را در جریان قرار دهند و ما کار کارشناسی را آغاز و پرونده را بررسی و نتیجه را اعلام میکردیم.

وی گفت: در حال حاضر پرونده خانم جعفری جوزانی در حال بررسی است.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • واقع بین
    0

    حقشونه بااین مسخره بازیهاوعغده بازیهاتون همه خانما را از راه به در کردین مرد بدبخت صبح تاشب مثل تراکتور کارمیکنه وتمام اعضای بدنش نابود شده اونوقت زنش چارتا سلبریتی عغده ایو میبینه همه جاشوعمل کرده اونم میگه منم باید این کارهارابکنم.دمت گرم سحرجان خوش موقع نفله شدی کاش همه جای همتون که مردمو تحریک به این کارامیکنین فلج بشه منم به زنم قضیتو گفتم که هوسی به سرش نزنه خوش قدیمیا که طبیعی وساده بودن.

    نظرات شما -
    • مونا
      0

      بازم مظلوم نمایی آقایون. خودشون از بس خانما رو‌ تحقیر میکنن و ازش توقع دارن شبیه باربی باشه اون زن دست به عمل و اینا میزنه. خانمی بود که موقع سریال دیدن با شوهرش شوهره یهو پریده بهش کتکش زده که تو چرا مثل فلان بازیگر ترکی خوشگل نیستی. خودتون مقصرید طلبکارم هستید. الان دیگه خیلی خانما خودشون شاغل هستن پس نمی‌خواد الکی ادا اطوار بیاید که مثل تراکتور کار میکنید بقیه غاز میچرن. در ضمن خانم سحر جعفری جوزانی محترم هم واسه دندون عقل درد رفته بود پیش این آقای دکتر بیسواد که زده ناکارش کرده. شما مردهای پرمدعای بی رحم هم وقتی چیزی نمیدونید کمتر حرف بزنید نمیمیرید. حالم از همه مردها بهم میخوره

    • به نر پرست (مثلا واقع بین)
      0

      چون عرضه پول درآوردن اندازه یه عمل بینی رو نداری از مریضی و گرفتاری دیگران انقدر خوشحال شدی که نمیدونی چکار کنی. امان از حسادت

    • M
      0

      شما مردا هم که فقط بلدید در مورد زنا چرت بگید.توی پستش کلی حرف زد و توضیح داد که دندون درد گرفته رفته پیش دکتر و وقتی اون آقای دکتر گفته باید لثه ات رو بوتاکس کنم خود این خانم هم تعجب کرده ولی چون خودش رو سپرده دست یه مرد این بلا سرش اومده

    • ناشناس
      0

      اگه نمیدونی چرا بوتاکس کرده، بدون بعد تهمت بزن: مسعود جعفری جوزانی با ابراز ناراحتی و نگرانی به خاطر وضعیت سلامتی دخترش، در توضیح کامل این اتفاق و اشتباه پزشکی، عنوان می کند: از آنجا که دندان های عقل بالا و پایین سمت راست دخترم به شکل نهفته روییده است و هر از چند گاهی درد می گیرد، به پیشنهاد یکی از دوستان با مطب این دکتر تماس گرفتیم و پس از تهیه یک عکس OPG که به دستور ایشان انجام شد، روز سه شنبه (یازدهم خردادماه)، با قرار قبلی، من به همراه دستیار و دخترم به مطب او مراجعه کردیم. شخصی که خانم منشی، او را دکتر معرفی کرد، یک نگاه زودگذر و سطحی به عکس OPG انداختند، و بعد از معاینه لثه به دخترم گفتند: درد شما هیچ ربطی به دندانهای عقل شما ندارد، احتمالا شما هنگام خواب دندان هایتان را به هم فشار می دهید، از این روی دچار اسپاسم شدید، شده اید و باید به این نواحی بوتاکس تزریق شود. دخترم که با شنیدن این حرف دکتر نگران شده بود، به او توضیح داد که متخصصانی که قبل از ایشان دیده بودیم، گفته بودند عکس OPG زیاد دقیق نیست و نشان نمی دهد، ریشه دندان تا چه اندازه با عصب ها درگیر هستند، اگر لازم است بروم عکس رنگی بگیرم! دکتر با اطمینان به نفس کامل گفتند: خیر، عکس رنگی لازم نیست و همین الان به دلیل اسپاسم و فشار شدیدی که به لثه وارد شده باید بوتاکس تزریق شود.

  • فرار
    0

    بیمه مسئولیت پزشکان برای همین روزهاست

  • هر هر خان
    0

    چطوری دهن کج؟؟!!! هاههاهاهاهاهاها

    نظرات شما -
    • فرزاد
      0

      خجالت بکش. خدا سرت میاره هاااااا

    • پیشگو
      0

      خاک تو سرت ذهن کج هاهاهاهاهاهاها...

  • ندا
    0

    ازبس که هر ساعت ی ادایی میان ی روز دماغ ی روز بوتاکس ی روز ژل وای وای چه خبره باورکنید از ریخت میفتین چهره هاتون همه عروسکی و سرد و بی روح همه شبیه هم چیه بفرما اینم اخر و عاقبتش

    نظرات شما -
    • مونا
      0

      ایشون رفته بودن دندونشون درست کنن. نمیدونین‌ حتما نباید قضاوت کنید

  • مورچه مزدور زاده اصل مغولی
    0

    بوتاکس چیه دیگه؟؟؟؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بوتاکس همون چیزیست که تو به عقلت زدی و از اسم مورچه سواستفاده میکنی جناب پشمک خان

  • رضا95
    0

    باچه الاغ هایی به سرمیکنیم. شما می خواهید ام ار ای بدی یا دندان پرکنی ویا تزریق چشم انجام بدی باید فرم تعهد امضا کنی که اگه مردی بعداکسی ادعا نکنه.اونوقت این خانم رفته یک عمل سرپایی حتما هم تومطب انجام داده وبه بوتاکس حساسیت داشته اینجوری شده .به نظر من ازاین خانم به عنوان بدل کار درفیلم ها استفاده کنید .مثلا جایی که مشت می خوره وفک یوری میشه. خانم دکترولاایتی چندسال پیش لیپوساکشن کرد برای زیبایی ومرد .اینن چیزا طبیعی است.

  • علی آقا
    0

    درود به سحر جعفری جوزانی ایشان از پدری ایرانی و مادری آمریکایی زاده شده ولی به جای زندگی در آمریکا و رفاه و بازیگری در هالیوود ،در ایران ساکن هستند و سینمای ایران را ترجیح داددنند به آن همه زندگی و رفاه در آمریکا..ایول به مرام تو سحر خانم احسنت به آن غیرتی که داری زنده باشی هر جا که باشی .

  • رضا95
    0

    قبلی راکه چاپ نکردید.اولا توهالیوود هرکس را راه نمی دهند.دوم قبل ازهرعملی فرم رضایت می گیرند وسوم پزشکان بیمه مسعولیت دارند. گرفتی یا نه هنوز؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها