آقای مدیری؛ به کجا چنین شتابان؟

این روزها رسانه‌ها از فعالیت گسترده مهران مدیری در پلتفرم‌ها و تلویزیون می نویسند.

آقای مدیری؛ به کجا چنین شتابان؟

این روزها هر کجا صحبت از حضور مهران مدیرى است. دست به نقد ترین فعالیت مدیرى حضور در رئالیتى شویى با عنوان گل یا پوچ است که بزودى از فیلیمو به تهیه کنندگى على اسد زاده پخش میشود .

او این روزها هم تحت قرارداد فیلم نت رفته و با حضور مداوم در این پلتفرم قراراست یک سریال تحت عنوان پدر قهوه را بسازد . کارى که متن آن را امیر برادران مینویسد و گفته میشود سام درخشانى و ژاله صامتى هم در آن بازى میکنند.اما ظاهرا مدیرى به حضور در پلتفرم بسنده نکرده و قراردادى هم با تلویزیون بسته و طبق اعلام رسمى  سیما فیلم او دوباره با سریالى به تلویزیون باز خواهد گشت .

باید دید این حضور پر رنگ مدیرى  به مذاق مخاطبان خوش مى آید یا نه . حضور پر رنگى که مثل بازى گل یا پوچ براى او پر از ریسک خواهد بود.

منبع: روزنامه سینما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    3

    مهران مدیری شخص باهوش، زیرک، موقعیت شناس و دودوزه باز قهاری است! او بسیار خوب می داند چه زمانی پشت فریادخواهی مردم زمانه خود بایستد و چه زمانی با مدیران رادیو و تلویزیون پیمان اخوت کاری ببندد! او از هر فرصت و غنیمتی برای پول درآوردن بیشتر استفاده می کند!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      مدیری تحت تاثیر فضای مجازی یک اشتباه کرد بعد هم عذرخواهی کرد . وقتی طبق گفته بهزاد نبوی خیلی از اصلاح طلبان در1401 کار نظام را تمام شده میدانستند وخودشان را برای پست گرفتن در حکومت جدید آماده کرده بودند از مهران مدیری توقعی نمی رود!!!

    • پر
      5

      وقتی گندکارش دراومد بعد متوجه میشی

  • ناشناس
    1

    چرا از حضورش خوشمون نیاد؟؟
    مهران مدیری عین "ریموند ردینگتون" حرفه ای و کاربلده و باهوش و جذاب

  • ناشناس
    1

    اینقدر که تو این مملکت قحط الرجال است هرکس با کوچکترین نمایشی حرکتی تمام عرصه را اشغال می کنند !

    اینقدر باید در کشور مهرانها پرورش بیابد که مهران هم جزئی باشد از کل نه خود کل

    نظرات شما -
    • المیرا
      0

      من واقعا این فرد و کاراشو دوست دارم هرچی ساخته و بار‌ها و بار‌ها نگاه کردم و از این خبر بسیار خوشحال شدم که قراره چیزهای جدید هم ببینیم ازش.... فقط امیدوارم آقای انصاری دوباره بیاد تو برنامه هاش چون خیلی جفت طنزی بودن باهم تو همه فیلماش

  • ناشناس
    5

    مهران‌مدیری‌عالیه
    خیلی‌هاسعی‌دارند‌خرابش‌کنند‌اما‌درقلب‌ماجای‌داره💖

  • ناشناس
    0

    مهران مدیری شنیدم به فقراکمک میکند حالا اگه درراه رضای خداباشه که است بهتر مهست حالا از اون ادمای تیز واز دمش گرم بقول ما قزوینیها یک ادم تیز بهتر از هزاران ادم ایله قاقوله بلکه میلیونها من دوسش دارم

  • ناشناس
    1

    مهران عزیز (خیلی دوست داریم )

  • گردن شکسته
    0

    سوزش ویستا قابل درک نیست ...

  • علی
    0

    یک ساختمان را در نظر بگیرید که مدیر ساختمان دران خلاف عقل عمل می کند مثلاً برق راه پله ها را قطع می کند آسانسور را خراب می کند اهالی ساختمان یک حرفی میزند ولی به دنبال کار خودشان هستند مدیر ساختمان وارد یکی از واحدها میشود ولوازم او را به کوچه می ریزد واحد‌های دیگر مشغول زندگی خودشان هستند چند وقت دیگر با واحد دیگر اینکار را انجام می دهد !برای اینکه یک مدیر ساختمان از چهار چوب عقلانیت خارج نشود نیاز است که اهالی ساختمان نسبت به رفتار مدیر واکنش نشان بدهند تنها در حالتی که مردم با هم متحد وپیگیر باشند مدیر مجبور میشود مطابق خواسته مردم عمل کند وگرنه طبق میل ونظر خود عمل خواهد کرد اینکه امثال آقای مدیری خر جشان را از مردم جدا کردند در وضعیت کنونی کشور ،،،،،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها