خبر فوری بررسی می کند؛

چهره‌های مشهوری که قربانی خطای پزشکی شدند/ ویدئو

عباسِ کیارستمی بر اثرِ خطایِ پزشکی درگذشت؛ پرونده فوت او بعد از کش و قوس فراوان منجر به صدور محکومیت برای پزشکش شد. در این ویدئو نگاهی داریم بر مشهورترین چهره هایی که قربانی خطای پزشکی شدند.

چهره‌های مشهوری که قربانی خطای پزشکی شدند/ ویدئو

منبع: خبرفوری

66

حجم ویدیو: 4.68M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • وردی
    0

    دکتر هایی که دولت از حلق مردم میگیرد و به حلق این قشر بی خاصیت جا میکند از این بهتر نمیشه...خدا ریشه هر چی دکتر بکنه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      پزشک داریم که بایدسجدش کردووظیفه انسانیتش رادرست انجام میده ولی پزشکهایی داریم که باپارتی واردرشته پزشکی شدن وفقط دنبال کاسبی هستندانهاپزشک نیستندضمنا قتی بانبودتجهیزات پزشکی وداروی لازم بنظرشماچکاربایدکرد؟

  • محمد
    0

    جالبه این خطاهای پزشکی حتی در صورت اثبات هیچ عواقب خاصی برای خاطی ندارن . زن داداش من داخل بیمارستان در حالی که بستری بود موقع خوردن غذا لقمه داخل گلوش می افته و خفه میشه جالب اینکه اون موقع حتی تا یک ربع بعدش هیچ پرستاری را پیدا نمی کنند که نجاتش بده چون موقع تعویض شیفت بوده و پرستار حضور نداشته پیگیری هم هیچ نتیجه ای نداشته چون پرستارها و پزشک ها هوای همدیگه را دارند و قانون هم هوای اونها را داره. آخرش خونواده متوفی خسته میشن .

    نظرات شما -
    • به دکتر های پولکی
      0

      تف به شرف نداشته شون

  • اندکی تفکر
    0

    فکر بیمه متخصصین ، تفکر قاتل پروریست

  • هادی
    0

    کسی در ایران حریف مافیای نظام پزشکی نمی شود . پزشکی که باعث قتل کیا رستمی شد به چند سال زندان محکوم شد . مگر جزای قتل قصاص نیست . چرا درمورد نجفی با وجود گرفتن رضایت به زندان طویل المدت محکوم ولی پزشک قاتل کیا رستمی در مطب خود مشغول بکار است . نظام پزشکی با قدرت از اعضاء خود حمایت می کند و این موضوع فقط شامل اشتباهات پزشکی نمی شود ، مثلا در موضع مالیات چند در صد پزشکان کارت خوان دارند و یا اگر دارند بنام خودشان است . چرا پرشکان از بیمار درخواست مورد نقد می کنند . چرا نظام پزشکی به این مسئله برخورد نمی کند چون پزشکان در ایران تافته جدا بافته هستند .

  • هامون
    0

    خطای انسانی ، قصور پزشکی ، لعنت به پزشکانیکه فقط به پول فکر میکنن و دقت لازم و تمرکز ندارن ماهم درین مورد قربانی دادیم ، عزیزترین فرد زندگی همه مادر ❤

  • ایران
    0

    یک راننده درحین درست رانندگی کردن به یک موتوری یا عابر پیاده تصادف می کند وفرد می میرد خوب باید قصاص شودوراننده را که به غیرعمد باعث این کارشده رااعدام کنیم ؟در ایران با این وضعیت خاص واقعا پزشکان مادارند معجزه می کنندوقتی به ساعات کاری یک پزشک باحداقل حقوق که حتی دربعضی موارد ازیک تعمیرکارکولر کمترحقوق میگیرند نگاه کنید به احترام آنان سر تعظیم فرودمی آوریم ضمنا یادتان باشد که اکثرآنان شاگرد ممتازهای این مملکت بوده وهستندواگربیایند دربازارکارکنندمطمین باشید جایی برای شمادربازار نخواهدبود(فقط نگاه نکنید به یک عده جراح یا متخصص پولکی معدود درتهران که بازخودشماها برای ویزیت شدن توسط آنها سرودست می شکنیدوافتخارمیکنیدوکلی پوز می دهیدجلوی دوست وفامیل که فلان میلیون به آنها پول داده اید)

  • عادل
    0

    توهر صنفی خوب و بد داریم. یعده پول پرست طبابت رو تبدیل ب تجارت کردن و زحمت و انسانیت دیگر پزشکان و پرستاران دلسوز را کمرنگ میکنند. ولی وجود یک پزشک و پرستار متعهد هم جا برای تشکر و قدردانی از این حافظان سلامت باقی میگذارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها