همه‌چیز درباره مدیر جنجالی دولت رئیسی که برکنار شد / رضا ثقتی، مدیرکل سابق ارشاد استان گیلان کیست؟

زندگینامه و حواشی زندگی رضا ثقتی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان این روزها مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. دلیل آن، پرونده جدیدی است که در فضای مجازی برای او باز شده است.

همه‌چیز درباره مدیر جنجالی دولت رئیسی که برکنار شد / رضا ثقتی، مدیرکل سابق ارشاد استان گیلان کیست؟

رضا ثقتی کیست؟

رضا ثقتی متولد سال ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فرهنگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، عضو دائم انجمن علمی مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی ایران و از فعالان فرهنگی و هنری استان گیلان است.

سوابق رضا ثقتی

وی دارای بیش از ۱۹ سال سابقه در بخش‌های مختلف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است و در کارنامه کاری وی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت (به‌مدت 4 سال)، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان (6 سال)، مسئول امور ایثارگران اداره‌کل (3 سال)، مدیر مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء (ص) رشت (3 سال)، مدیر صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران استان (3 سال) و دبیر نخستین جشنواره همزمانی فیلم فجر در گیلان به چشم می‌خورد»

حکم انتصاب رضا ثقتی در آذر ۱۴۰۰

متن حکم انتصاب رضا ثقتی که در آذر ۱۴۰۰ از سوی وزیر ارشاد اسلامی دولت سیزدهم صادر شده بود، به این شرح است:

«نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب می‌شوید.

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری شایسته از ظرفیت فرهنگی در آن استان و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارتخانه و آن اداره کل اقدام کنید»

حاشیه جدید رضا ثقتی

در تیر ماه سال جاری، همزمان با انتشار یک فیلم، خبر انتصاب عبدالرضا علی‌پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منتشر شد.

پس از چند روز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بیانیه‌ای به نوعی برکناری ثقتی به دستور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد، را تأیید کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها