راهی جدید برای داشتن یک اقامت ارزان در تهران

با شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت سفرها در طی یکسال گذشته بسیاری از مردم قصد کرده اند تعطیلات نوروز 1400 را با برنامه ریزی و رعایت سفت و سخت موازین بهداشتی هر طور شده به سفر بروند.

راهی جدید برای داشتن یک اقامت ارزان در تهران

مسافرت در ایران با آب و هوای ویژه و چهارفصلی که دارد، عموما محدود به زمان خاصی نیست. اما بسیاری از افراد تنها در همین تعطیلات نوروز است که وقت سفر کردن را پیدا میکنند. نوروز تمام بهانه های سفر نکردن را از هر کسی میگیرد و تنها بهانه ای که ممکن است باقی بماند مسئله‌ی هزینه ی سفر است.

با اوضاع اقتصادی پیش آمده اکثر خانواده ها نمیتوانند بودجه زیادی را به سفر خود اختصاص دهند، شیوع کرونا نیز مانع اقامت در منزل اقوام و فامیل شده است. شاید در نظر شما تنها گزینه ای که باقی بماند رزرو هتل باشد که آن هم همانطور که میدانید بسیار گران و پر هزینه خواهد شد.

اما رزرو هتل تنها گزینه موجود نیست، این روزها اجاره آپارتمان مبله در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر ایران بسیار رونق یافته است. علت این امر نیز چیزی جز ارزان تر بودن آپارتمانهای مبله در مقایسه با هتل ها نیست.
البته این تمام مزیت اجاره آپارتمان مبله نیست، در ادامه با مزایای اجاره آپارتمان مبله بیشتر آشنا خواهیم شد.

مزایای اجاره آپارتمان مبله در تهران:

· از مزایای اجاره آپارتمان مبله میتوان به امکانات نامحدود آن اشاره کرد. همه ی ما برای یک روز هم که شده در یک هتل اقامت داشته ایم. هتل ها امکانات چندانی در اختیار ما نمیگذارند، به جز یک اتاق و تخت و یک تلوزیون و یخچال کوچک. این در حالی است که با اجاره سوئیت مبله در تهران شما در یک خانه درست مثل خانه خودتان و با امکاناتی مشابه خانه خودتان اقامت خواهید داشت.

· آپارتمانهای مبله دارای یک آشپزخانه مجهز شامل یخچال، اجاق گاز، تعداد مناسبی ظروف برای آشپزی و ماکروفر هستند. با اجاره خانه مبله در تهران از تهیه غذا از رستورانها بی نیاز میشوید که خود این امر به اینکه سفری اقتصادی تر داشته باشید کمک خواهد کرد.

· با اجاره سوئیت مبله در تهران دیگر نیاز نیست زمانی که تازه به این شهر رسیده اید در هتل ها به دنبال یک اتاق خالی بگردید و بر خستگی سفرتان بیافزایید؛ بلکه به راحتی از طریق سایت تهران مبله میتوانید آپارتمان مورد نظر خودرا انتخاب کنید. در این سایت تمام جزئیات مربوط به آپارتمان مبله از جمله متراژ، تعداد اتاقهای خواب و عکسهای مربوط به آپارتمان مبله قرار داده شده تا به انتخاب راحت تر شما کمک کند. به علاوه پشتیبانی این تیم آماده است تا هر گونه راهنمایی لازم را در این خصوص به شما ارائه دهد.

· با اجاره سوئیت مبله در تهران دیگر نیاز نیست محدود به یک منطقه باشید. همانطور که میدانید هتل ها در تهران در برخی مناطق خاص متمرکز هستند و تعداد زیادی هم ندارند.این در حالی است که شما میتوانید با اجاره آپارتمان مبله در هر منطقه از تهران که دلخواهتان است اقامت کنید.

· با اجاره آپارتمان مبله در تهران میتوانید از اینکه اجاره بهایی که میپردازید طبق قوانین مصوبه خواهد بود مطمئن باشید. سایت های معتبری مثل سایت تهران مبله که به اجاره آپارتمان مبله می پردازند موظفند طبق قوانین مصوبه اجاره بهای خود را تنظیم کنند در حالی که بر دیگر محل های اقامت نظارت چندانی نخواهد بود و هر میزبانی میتواند قیمت مورد نظر خود را بر روی ملکی که میخواهد اجاره دهد بگذارد.

· همانطور که گفته شد سایت های معتبر مانند سایت تهران مبله تیم پشتیبانی دارند که به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند یود. این تیم در تمام مراحل شما از رزرو آپارتمان مبله تا زمان نظافت و تحویل آن، با شما در ارتباط خواهند بود تا همه چیز همانگونه که شما میخواهید پیش برود.


تا کنون از مزایای اجاره خانه مبله در تهران در مقایسه با رزرو هتل گفتیم اما میخواهیم بدانیم اجاره آپارتمانهایی که تهران مبله ارائه میدهد چه ویژگی هایی دارد؟

تمام آپارتمانهایی که توسط تیم تهران مبله ارائه میشوند دارای پارکینگ هستند. اگر به تهران آمده باشید حتما میدانید که پیدا کردن جای پارک یک معضل بزرگ در تهران است. با اجاره خانه مبله در تهران از طریق این سایت میتوانید در واحدهایی که هر کدام یک پارکینگ دارند اقامت داشته باشید تا خیالتان از بابت جای پارک ماشینتان راحت باشد.

نکته ی دیگری که این تیم در نظر میگرد ضدعفونی واحدهایی است که به میهمانان اجاره میدهد. در این ایامی که کرونا شیوع پیدا کرده این نکته بسیار حائز اهمیت خواهد بود. اگر بخواهید گروه نظافت این تیم در حضور خودتان کارهای ضد عفونی کردن آپارتمان مبله ای که اجاره کرده‌اید را انجام خواهند داد تا خیالتان از هر نظر راحت باشد. همچنین لازم به ذکر است که تمام ملافه های این آپارتمانهای مبله شسته و ضدعفونی میشوند و ملافه های یکبار مصرف نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

با اجاره آپارتمان مبله از طریق این سایت میتوانید لوکیشن دقیق محلی که آپارتمان مبله در آن واقع شده است را ببینید تا هم به راحتی آدرس آن را پبدا کنید هم بر روی نقشه تمام امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری نزدیک به آنجا را مشاهده کرده و با اطلاعات کامل محل مورد نظرتان را اجاره کنید.

سخن پایانی:

همانطور که گفته شد در گذشته بهترین راه برای تهیه اقامت رزرو یک اتاق هتل بود اما در دنیای امروزه این موضوع چندان مساعد نخواهد بود. بنا براین اجاره آپارتمان مبله به عنوان راه حلی جدید و مناسب معرفی میشود تا بهترین تجربه اقامت در طی سفرتان را داشته باشید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها