ناله های نوعروس ۱۸ ساله شیرازی پشت اتاق عمل/ داماد شب جشن به بیمارستان رفت

با انحراف خودرو از جاده گویم شیراز عروس و داماد از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شد.

ناله های نوعروس ۱۸ ساله شیرازی پشت اتاق عمل/ داماد شب جشن به بیمارستان رفت

رئیس اورژانس فارس با اشاره به حادثه تصادف خودرو عروس و داماد در جاده دوکوهک گویم گفت: وضعیت داماد به دلیل شدت ضربه‌ای که به سر او وارد شده بود هوشیاری مناسبی ندارد و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر می‌باشد.

وضعیت وخیم داماد a href=

دکتر محمد جواد مرادیان با بیان اینکه در همان ساعات اولیه داماد ۲۵ ساله به دلیل ضربه به جمجمه با سطح هوشیاری ۱۲ و عروس ۱۸ ساله به دلیل ضربه خوردن به ناحیه سر وگردن با سطح هوشیاری ۱۵ از طریق دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند اظهارداشت: با انحراف خودرو از جاده هر دو سرنشین عروس و داماد از ناحیه سر وگردن دچار آسیب و وضعیت داماد ۲۵ ساله وخیم گزارش شد.

وی افزود: مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان تروما شهید رجایی منتقل و به دلیل وضعیت جسمانی داماد در همان ساعات اولیه به اتاق عمل ارجاع داده شد.

مرادیان یادآور شد: در وقوع چنین حوادثی اولین نیرو‌هایی که برای اقدامات پیش بیمارستانی از سوی شهروندان فراخوانده می‌شوند پرسنل اورژانس ۱۱۵ هستند.

رئیس اورژانس فارس با بیان اینکه در همان شب حادثه ۶ ماموریت اعلام تصادف در جاده‌های اطراف شیراز برای نیرو‌های اورژانس گزارش ثبت شده است افزود: در این تعداد ماموریت ۲۷ مصدوم به بیمارستان‌های تروما شهید رجایی و بیمارستان مرودشت از طریق پرسنل اورژانس منتقل که برای انتقال مصدومان ۱۳ آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شده اند.

رئیس اورژانس فارس یادآور شد: امروزه اورژانس پیش بیمارستانی تبدیل به یکی از مهمترین ارگان‌های خدمات رسان در جامعه شده است که با توجه به تخصصی بودن این حوزه بعضاً شاهد ارائه نظرات و گزارشات غیر کارشناسی برخی رسانه‌ها و شهروندان هستیم که نیاز است با فرهنگ سازی بیشتر از تکرار این موضوع جلوگیری کنیم.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    یاامامرضاشفابده تانکام نرونندازدنیابخداجوانندیازهرا

  • کاربر ناشناس
    0

    یافاطمه زهرا جانشان رانجات بده هزاران آرزودارندامامرضاضامنشان شوجان بی بی دوعالم فاطمه زهرا

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا شفا بده❤❤

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها