تبلیغات با بیشترین بازدید در پیام‌رسان بانکی بله

تبلیغات بهترین راهکار برای دیده شدن کسب‌وکار شماست! بازدهی تبلیغات ارتباط مستقیمی با تعداد دیده شدن تبلیغ یک کسب‌وکار دارد و برای دیده شدن ویترینی با میلیون‌ها بازدیدکننده نیاز است. «پیام‌رسان بانکی بله» ویترینی با میلیون‌ها بازدیدکننده در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

تبلیغات با بیشترین بازدید در پیام‌رسان بانکی بله

در دنیای امروز تبلیغات دیجیتال جایگاه تعیین‌کننده‌ای در موفقیت کسب‌وکارها ایفا می‌کنند. از کسب‌وکارهای کوچک و خانگی گرفته تا سازمان‌ها و مؤسسات بزرگ، همگی برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود به تبلیغات نیاز دارند. با توجه به نیاز گستردهٔ کسب‌وکارها به تبلیغات، بسترهای متنوعی با ارائهٔ خدمات متفاوت در این زمینه شکل گرفته است. تبلیغات در بله راهکاری مؤثر برای دیده شدن توسط میلیون‌ها کاربر فعال این پیام‌رسان بانکی است.

چرا تبلیغات در پیام‌رسان بانکی بله؟

پیام‌رسان بانکی بله به‌عنوان یک شبکهٔ اجتماعی و مالی، با بیش از ۱۰ میلیون نصب از سوی کاربران، بستری عالی برای دیده شدن کسب‌وکارهاست. علاوه بر این، هزاران کانال و گروه فعال در بله گسترهٔ وسیعی از مخاطبان را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

در حال حاضر دو جایگاه تبلیغاتی در پیام‌رسان بانکی بله در اختیار کاربران، کانال‌داران و کسب‌کارهاست:

۱. تبلیغات تب گفتگو

۲. تبلیغات بنری ویترین

تبلیغات تب گفتگو

جایگاه تبلیغات تب گفتگو، به‌صورت پیام سنجاق‌شده، در اولین سطر در قسمت گفتگو قرار دارد. درصورتی‌که کاربران روی تبلیغ تب گفتگو کلیک کنند، به لینک این تبلیغ هدایت می‌شوند. این لینک می‌تواند در بله یا خارج از بله باشد. یکی از بهترین جایگاه‌های تبلیغاتی با آمار بازدید و نرخ کلیک بسیار بالا، جایگاه ویژهٔ تبلیغات در بالای تب گفتگوی بله است. این جایگاه از نظر میزان نمایش و بازدید بسیار ویژه است.

تبلیغات در ویترین بله

ویترین بله یکی از بخش‌های اصلی پیام‌ رسان مالی «بله» است. کاربر در این بخش کاربردی می‌تواند کانال‌های موجود در بله را با دسته‌بندی موضوعی مشاهده کند. به‌ کمک دسته‌بندی‌های ویترین بله کاربران می‌توانند به‌راحتی و بدون اتلاف وقت، موضوع دلخواه خود را پیدا و دنبال کنند. در هر موضوع، تعداد زیادی از کانال‌های برگزیده وجود دارند و مقدار فراوانی محتوا به‌آسانی در دسترس کاربران است. روزانه میلیون‌ها کاربر، برای دیدن بهترین‌ کانال‌های بله، از ویترین بله دیدن می‌کنند؛ این حجم از بازدید، ویترین بله را به یکی از پربازدیدترین مکان‌ها در اپلیکیشن تبدیل کرده است.

اگر اپلیکیشن بله را نصب نکرده‌اید حالا زمان خوبی‌ست تا این پیام‌رسان بانکی قدرتمند را نصب کنید! پیام‌رسان بانکی بله با فراهم کردن بستر مناسبت برای انواع تبلیغات و همچنین، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰ میلیون کاربر، گزینه‌ای ارزشمند برای تبلیغات کسب‌و‌کار شماست؛ همین حالا تبلیغات در پیامرسان بانکی بله را برای کسبوکار خود رزرو کنید!

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها