شهردار آبادان:

توسعه و مدیریت پارکینگ شلمچه در دستور کار قرار گرفته است

شهردار آبادان، با بیان اینکه توسعه و مدیریت پارکینگ شلمچه در دستور کار قرار گرفته است، گفت: علاوه بر ایجاد زیرساخت های لازم در مرز شلمچه برای تسهیل در سفر اربعین، این اقدام یکی دیگر از ماموریت‌های این شهرداری برای دسترسی آسان‌تر زائران به مرز است.

توسعه و مدیریت پارکینگ شلمچه در دستور کار قرار گرفته است

یاسین کاوه‌پور، در ششمین نشست ستاد اربعین شهرداری آبادان که با اعضای شورای شهر و مدیر توسعه شلمچه منطقه آزاد اروند برگزار شد، با تشریح برنامه های این شهرداری برای میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه اظهار کرد: علاوه بر ایجاد زیرساخت های لازم در مرز شلمچه برای تسهیل در سفر اربعین، یکی از اقدامات مورد نظراین شهرداری برای دسترسی آسان تر زائران به مرز؛ پیش بینی، توسعه و مدیریت فضای پارکینگ است که با نظر ستاد اربعین استان در دستور کار ما قرار گرفته است.

شهردار آبادان افزود: خدمات رسانی به زائران و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از توفیقاتی است که امسال بیش از سالیان قبل نصیب مجموعه شهرداری آبادان شده و ما از این فرصت برای ادای دین به ساحت مقدس آن امام عزیز نهایت بهره را خواهیم برد.

IMG_20230730_081153_605

وی تصریح کرد: در این راستا شهرداری آبادان تمام امکانات و تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا حتی یک نفر از زائران عزیز در جهت دسترسی به امکانات عمومی، دچار زحمت مضاعف و نگرانی نشود.

کاوه‌پور همچنین با تعریف دستور کارهای جدید به منظور خدمات رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی، گفت: مدیران سازمان ها و معاونین هر چه سریعتر می بایست نسبت به تهیه گزارشی کامل از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص آماده سازی شرایط حضور زائران اربعین در مرز شلمچه اقدام کنند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها