شگرد خاص شیادی مرد جوان در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" از دستگیری فردی که با شگرد فروش "ATM" در فضای مجازی مبلغ 800 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

شگرد خاص شیادی مرد جوان در شیراز

سرهنگ "خسرو رزمجویی " گفت: در پی شکایت 4 تن از شهروندان مبنی بر  کلاهبرداری  فردی ناشناس از آنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مالباختگان مشخص شد آنها در یکی از سایت های تبلیغاتی با آگهی در زمینه فروش " ATM " مواجه شده اند و ضمن تماس با فرد فروشنده، وی از آنها می خواهد که مبلغ 800 میلیون ریال را به حسابش واریز کنند که مالباختگان نیز مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد واریز اما فروشنده پس از دریافت وجه از تحویل دستگاه به بهانه های مختلف امتناع می کند.

سرهنگ رزمجویی گفت: سرانجام با انجام اقدامات علمی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، هویت اصلی این کلاهبردار شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم به شهروندان توصیه کرد: قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده اطلاعات کافی از سایت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خریداری شده را بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت وجه خودداری کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    شیرازی های زبل 😂😂😂😂😂😂

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      دوما این زبل بودن نیست..این کلاهبرداری و دزدی است..اولا ((جهرم)) شیراز نیست..ای کاش اون کسی که این مطالب استانی رو مینویسند از آباده و اقلید تا لار و لامرد ، مطلبی بنویسند..اسم شیراز رو میآرند..این باعث شرمساری برای نویسندگان و روزنامه نگاران نیست؟ که مثلا این استان که با بیش از 122 هزار کیلومتر مربع چهارمین استان پهناور ایران و حدود9 برابر استان تهران وسعت دارد و بیش از 20 شهر بزرگ در استان فارس داریم....هر کجایش اتفاقی بیفتند ، اینها اسم مرکز استان ( شیراز ) را میآورند..آقا این اتفاق در جهرم افتاده نه شیراز ..بنده نمیخوام بگم این جا بهشت هست و جهرم فساد و کلاهبرداری دارد..نه آقا.. می خوام بگم یک نویسنده و خبرنگار الان در این خبر، چرا اسم شیراز رو اینجا آورده؟ اصلا موضوع رکنا هم نیست..تقریبا تمام خبرگزاری ها ، دیدم که این اشتباه مضحک رو دارند..

    • ناشناس
      0

      درسته آقا محسن 👌👌👌

    • ناشناس
      0

      درست می فرمایید آقا محسن. درباره استان بوشهر هم در این سالها همین شده و در هر شهرستانی از این استان خبری بشود در جا می نویسند در شهر بوشهر و در متن خبر مشخص میشود در مرکز استان نبوده

  • ناشناس
    0

    افراد کم عقل چطوری بر چه اساس پول میدادن ای به به هی زمانی چنین کاری میکردن نیروی انتظامی را خبردار کرده بودن که بعد کمک خواستن

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      ای کاش قبل از اینکه دیگران رو قضاوت کنید، از خودتون می پرسیدید که چرا این افراد به جای رفتن به مراجع قانونی باید بیایند و دستگاه خود پرداز رو که ساهاست از کافی نت سر کوچه ما تا سوپر مارکت ها درخواست دادند و گرفتند ، بیاید و از طریق فضای مجازی از شخصی ناشناس بگیرد؟ آیا دلیلش مسیر سخت قانونی آن یا قیمت های بالای آن از مراکز رسمی است؟ حالا لابد میخواید بگید بنده هم از مال باختگان این ماجرا بودم..نه آقا..فقط عرضم این هست که اینقدر دیگران رو راحت قضاوت نکنید..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها