پذیرایی آتلیه‌طهران قم از قهرمان آسیا

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در هفته 24 مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از دارنده عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا پذیرایی می‌کند.

پذیرایی آتلیه‌طهران قم از قهرمان آسیا

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از قم، در حالی که تمامی دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه هشتم دی‌ماه برگزار می‌شود، در قم تیم آتلیه‌طهران برابر تأسیسات دریایی تهران قهرمان فصل 2015 جام باشگاه‌های فوتسال قاره کهن به میدان می‌رود.

تأسیسات دریایی تهران دارنده مقام قهرمانی دوره‌های شانزدهم و هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران است و در سال 2015 با حضور بازیکن قمی خود و مرد سال فوتسال آسیا یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده توانست عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را نیز به خود اختصاص بدهد.

تأسیسات دریایی تهران این هفته برای انجام یازدهمین مسابقه خود از دور برگشت لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور به قم سفر می‌کند، در حالی که هم‌اکنون در فاصله 6 امتیازی تیم صدرنشین مس سونگون قرار دارد و از تیم دوم جدول یعنی گیتی‌پسند نیز سه امتیاز کمتر اندوخته است.

اما تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در حال حاضر در مکان پنجم جدول رده‌بندی است، تیمی که امسال نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند و با هدایت سید وحید غیاثی و حضور بازیکنان جوان و مستعد فوتسال قم 33 امتیاز اندوخته و دو پله پایین‌تر از تأسیسات دریایی است.

مسابقه تیم‌های دوم و پنجم جدول رده‌بندی لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر روز جمعه هشتم دی‌ماه در سالن 2 هزارنفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که در آن تأسیسات اندک شانس خود برای قهرمانی با دو بازیکن قمی خود یعنی مسم اولادقباد و علیرضا وفایی آزمایش می‌کند.

این در حالی است که تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در فصل جاری لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته بیست و سوم 56 امتیازی و صدرنشین است، گیتی‌پسند با 51 امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد، تأسیسات دریایی تهران با 50 امتیاز، حفاری با 40 و آتلیه‌طهران قم با 33 امتیاز سوم تا پنجم هستند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها