صدور دستور قضایی برای شناسایی عاملان پخش فیلم درگیری در یک درمانگاه قم

دادستان قم با اشاره به اتفاق رخ داده شده در یک درمانگاه در این شهر گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

صدور دستور قضایی برای شناسایی عاملان پخش فیلم درگیری در یک درمانگاه قم

حجت‌الاسلام والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب استان قم درخصوص انتشار کلیپ منتشره از یک درمانگاه در قم اظهار داشت: ملت ایران در طول تاریخ خداپرست بوده و 1400 سال است در سایه فرهنگ اسلام زندگی می‌کند و به شدت پایبند به احکام و ناهنجاری‌های دین اسلام است و حتی غیرمسلمان‌ها هم در ایران در طول تاریخ به فرهنگ اسلامی ملت ایران احترام می‌گذارند و هیچگاه تظاهر به ضدیت با فرهنگ مردم مسلمان نکردند؛ لذا مردم انتظار دارند معدود افرادی که بعضاً فرهنگ اسلامی را مراعات نمی‌کنند از این غفلت خارج شوند.

وی افزود: در ارتباط با کلیپی که پخش شده به محض اطلاع دادستانی قم دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

دادستان عمومی و‌انقلاب قم در عین حال تاکید کرد: ما از آمرین به معروف که شرایط و مراتب آن را مراعات کرده باشند با جدیت حمایت می‌کنیم و در هر صورت به این موضوع قاطعانه، عادلانه و با سرعت رسیدگی می‌کنیم.

بیشتر بدانید: در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده است

ویدئویی از حمله یک خانم مکشفه به یک روحانی در یکی از درمانگاه‌های شهر قم روز گذشته به طور گسترده در رسانه های ضدانقلاب و فضای مجازی پخش شد.

در حالی این ویدئو در اختیار رسانه‌های تروریستی و ضدانقلاب قرارگرفته که این فیلم توسط دوربین های مدار بسته آن درمانگاه ثبت شده است و سؤال مردم این است که چطور فیلم دوربین‌های مدار بسته در اختیار رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفته است؟

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    1

    باید تشکر می کرد. مخفی کاری و لاپوشانی و جلوگیری از شفافیت در شان قوه قضاییه سالم نیست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      سالم

  • ناشناس
    1

    تکلیف کسیکه بدون اجازه و بدون تحقیق از شخص دیگری فیلم و عکس میگیره چیه؟
    چرا صورت مسئله رو پاک میکنید،.

  • ناشناس
    1

    راست گفته مردم که نباید از همه چیز با خبر سوند

  • ناشناس
    1

    بی اجازه از دیگران فیلم می گیرند . طلب کار هم می شوند

  • سرزمین جاوید
    0

    سئوال مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • ناشناس
    1

    حمله خانم مكشفه به يك روحانى؟!داستان را از وسطش تعريف مى كنيد؟!هنگامى كه آن خانم در گوشه اى كنج نشسته بود و فرزندش در آغوشش بود و آن مثلا روحانى ىواشكى در حال فيلم گرفتن بود را نديديد؟!از الان آخر ماجرا مشخص شده است

  • صادق
    2

    طرف بی اجازه از زن مردم فیلم گرفته حالا همه غیر از خودش مقصرن؟؟!!
    شما نماینده مردم ایرانید یا نماینده طالبان!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فرقی ندارد !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها