پلمب ۳ واحد صنفی در قم به دلیل روزه خواری

فرمانده انتظامی استان قم از برخورد با واحدهای صنفی مروج روزه خواری در سطح استان خبر داد.

پلمب ۳ واحد صنفی در قم به دلیل روزه خواری

سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی برای نظارت بیشتر بر فعالیت واحدهای صنفی اغذیه فروشی، رستوران‌ها و کافه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان، ۱۴ تیم نظارتی از جبهه اصناف قرارگاه ثارالله به همراه عوامل پلیس اماکن در محدوده بعضی از میادین و محله‌های سطح استان به گشت زنی پرداخته و ضمن نظارت بر کلیه غذاخوری‌های محدوده‌های مختلف، واحدهای متخلف را نیز شناسایی کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پلیس استان قم، وی بیان کرد: در این طرح بیش از ۴۳ تذکر اخلاقی و صنفی به غذاخوری‌ها داده شده؛ همچنین ۳۴ اخطار پلمب صادر و ۳ واحد متخلف پلمب شده است که برای رسیدگی و برخورد قانونی به اداره اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم احضار شدند.
 
میرحیدری با بیان اینکه اجرای این طرح به صورت مستمر تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد، افزود: با افرادی که در ملاءعام نیز اقدام به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.
 
فرمانده انتظامی استان قم ضمن تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه رمضان تصریح کرد: مسافران و زائران نیز باید از واحدهای صنفی که در همین خصوص مجوز لازم را کسب کردند، استفاده کنند.
 
میرحیدری با تاکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با محوریت برخورد با روزه خواری در ملاء عام و طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف تاپایان ماه مبارک رمضان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام شود.
منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    بنده خداها با این وضع گرونی چیکار کنن برن دزدی همین پلمپ شد

  • ناشناس
    0

    فقط همین سه بوده اند، تو شهر ما اکثر نقاط شاهد روزه خواری هستیم، کاری کردند همه تحریم‌ها شکسته شد متاسفانه

  • ناشناس
    0

    چرا هر کثافت کاری از زمین خواری تا روزه خواری ،در این شهر خراب شده باید باشد ،واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها