نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی:

رفع چالش های نیروگاه رامین را با جدیت تمام پیگیری می کنیم

سید محسن موسوی زاده منتخب مردم شهرستانهای اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بهمراه فرماندار شهرستان باوی بمنظور تعاملات بیشتر و اطلاع از چالشها و پیگیری رفع آنها در این مجموعه حضور یافتند.

رفع چالش های نیروگاه رامین را با جدیت تمام پیگیری می کنیم

در ابتدای این جلسه مدیرعامل نیروگاه رامین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد نیروگاه در تامین برق مورد نیاز مردم و شبکه و همچنین به چالشهای متعدد نیروگاه رامین همچون  مالیات حقوق پرسنل پرداخت و گفت : هر ساله از ابتدای فصل پاییز تا پیش از آغاز فصل تابستان اقدام به اجرای تعمیرات اساسی و رفع چالش‌ها فنی نیروگاه می کنیم بطوریکه در سال گذشته تاکنون حدود ۳۵۰ نفر نیروی انسانی متخصص از بومی های منطقه و همچنین از مناطق اطراف جهت تعمیرات واحد شماره ۲ و تجهیزات جانبی سایر واحدها جذب کرده ایم که طبق قانون پس از اتمام این پروژه ها این نیروها از نیروگاه خارج میشوند.

حافظی در ادامه گفت: طرح ناتمام واحدهای ۷و۸ تحت عنوان نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای ویس نیازمند نقدینگی و سرمایه گذاری بالایی است که با راه اندازی آن می توانیم شاهد اشتغالزایی و از سوی دیگر تقویت شبکه برق مردم و صنایع باشیم.

حافظی افزود:  در خصوص مسئولیت های اجتماعی، نیروگاه رامین خدمات بسیاری را در حد توان  در شهرستان باوی انجام داده و تعاملات خوبی با سایر بخشها داشته است که البته با توجه به محرومیت زیاد این شهرستان و انتظارات بالا از نیروگاه ،قطعا ما به تنهایی توان پاسخگویی به رفع مشکلات این شهرستان را نداریم و نیاز به یک حرکت همگانی دستگاه و مسئولان جهت رفع محرومیت های این شهرستان می باشد.

سید محسن موسوی زاده منتخب مردم شهرهای اهواز ، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات همه تلاشگران نیروگاه رامین جهت خدمت رسانی به مردم و نیز دغدغه مندی مدیرعامل نیروگاه نسبت به توجه به تولید برق بیشتر و همچنین رفع مشکلات نیروهای انسانی مجموعه گفت: دغدغه  مدیران نیروگاه کاملا بجا است و ما این موضوعات بیان شده را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

موسوی زاده در ادامه گفت: نیروگاه رامین جزو اولین و بزرگترین صنایعی بوده که در این شهرستان راه اندازی شده و برای همین انتظارات مردم از این مجموعه بسیار است البته بدنبال این هستیم که در این شهرستان چندین شهرک صنعتی ایجاد نماییم که اشتغالزایی را برای جوانان شهرستان فراهم کند.

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام تلاشمان این است که وحدت ۱۸ نماینده مجلس در استان را فراهم کنیم تا بهتر بتوانیم در جهت آبادانی این استان که نیازمند کارهای فراوانی جهت پیشرفتش می باشد گام برداریم.

در بخش دیگر این جلسه دکتر البرزی فرماندار شهرستان باوی گفت: من بارها در بین مجموعه مدیریت و کارکنان نیروگاه رامین حضور یافته ام و  سختکوشی، ایثار  و تلاشهای این مجموعه برای پایداری برق را با وجود همه کاستی ها دیده و  دغدغه مندی آنها را برای خدمت به جامعه و آسایش آنها درک کرده ام.

البرزی از نقش برجسته نیروگاه رامین در مشارکت های اجتماعی تقدیر کرد و خواستار تداوم و افزایش این مشارکتها در سطح شهرستان باوی گردید.

وی افزود: کارهای بسیار خوبی در سطح شهرستان باوی مانند پروژه پل عناوچه ، بیمارستان و تعدادی دیگر از برنامه ها در حال پیگیری و انجام است  که امیدواریم با همکاری بهتر و پیگیری  همگان و بخصوص نمایندگان در مجلس شورای اسلامی شاهد تحولی در شهرستان باوی باشیم.

photo_۲۰۲۴-۰۴-۲۶_۲۳-۵۲-۰۰

photo_۲۰۲۴-۰۴-۲۶_۲۳-۵۲-۰۰ (2)

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها