کت شلوار آبی را با چه چیزی ست کنیم؟

کت و شلوارهای آبی بهترین گزینه برای شیک‌پوشی آقایان در هر جایی می باشد. اما باید بدانید آن را با چه پیراهن، کفش و کراواتی ست کنید.

کت شلوار آبی را با چه چیزی ست کنیم؟

رنگ آبی به معنای آرامش می باشد، مردم در پوشش خود بسیار آن را به کار می برند. پوشیدن کت و شلوار آبی برای آقایان بسیار جذاب می باشد زیرا این رنگ کت و شلوار هیچگاه از مد نمی افتد و رنگ آن نیز به گونه ای است که می توان به مراتب به تن کرد.

این رنگ کت و شلوار را می توانید در جشن های عروسی و میهمانی های غیر رسمی و در شرکت و جلسات اداری، به تن کنید و در جمع بدرخشید. اگر نمی دانید که بهترین انتخاب پیراهن، کفش و... برای کت و شلوار آبی کدام است، با ما در ادامه این بخش همراه باشید.

بهترین رنگ کت و شلوار آبی شامل:

آبی کم رنگ

در فصول گرم سال، بهار و تابستان این رنگ بسیار مناسب است. این تناژ رنگ تیپ شما را مدرن و غیر رسمی جلوه می دهد در مهمانی های دوستانه بسیار مناسب است. برای انتخاب پیراهن دقت فراوانی کنید رنگ های روشن و متضادی چون سفید و صورتی کم رنگ مناسب است.

آبی متوسط

در عکس هایی که از دهه های پیش باقی مانده است متوجه می شویم این رنگ طرفداران زیادی داشته است. اکنون اگر شما بخواهید در مراسماتی همچون عروسی این رنگ را بپوشید باید آن را با کفش چرم قهوه ای ظاهرتان را تکمیل کنید ولی اگر برای مراسم غیر رسمی تر قصد پوشیدن دارید کفش کالج انتخاب خوبی خواهد بود.

آبی پر رنگ

یکی از رنگ های سنتی و رسمی آبی پر رنگ یا همان سورمه ای می باشد برای ست کردن آن می توانید از کفش آکسفورد مشکی یا قهوه ای و پیراهن سفید و صورتی استفاده کنید.

با کت و شلوار آبی چه پیراهنی بپوشیم؟

هنگام خرید کت و شلوار آبی، شاید به فکر پیراهن باشید.

پیراهن خاکستری

رنگ خاکستری در تمامی تناژ در کنار آبی تضاد خوبی ایجاد می کنند که بسیار جذاب و چشم گیر است. تن های مختلف خاکستری در کنار آبی تضاد خوبی ایجاد می کنند و مدرن تر از رنگ سفید است و ظاهر شما را به روز و روی مد نشان می دهد.

اگر می خواهید تنوع بیشتری به ظاهرتان دهید، از اکسسوری، آن هم به رنگ های طوسی و آبی، کمک بگیرید. در کنار این ظاهر از اکسسوری هایی با رنگ های جیغ استفاده نکنید.

رنگ سفید

ترکیب این دو رنگ در کنار هم بسیار زیبا و جذاب می شوند. رنگ سفید رنگی کلاسیک است که با رنگ آبی به ظاهر شما جذابیت زیادی خواهد بخشید. این دو رنگ را برای مراسم رسمی به تن کنید. در این شرایط می توانید از اکسسوری های مختلفی نیز استفاده کنید. برای مراسم غیر رسمی کرواتی به رنگ آبی کمرنگ را با این ترکیب به شما پیشنهاد می دهیم.

رنگ صورتی کم رنگ

این تیپ برای مراسم مختلف به خصوص موقعیت هایی که می خواهید خودتان را فردی غیرسنتی و به روز نشان دهید، پیشنهاد می شود. شما می توانید تونالیته های مختلف آبی را، از آبی کم رنگ گرفته تا پر رنگ، انتخاب کنید اما برای رنگ صورتی، صورتی کم رنگ بهترین انتخاب است. رنگ آبی در کنار این رنگ کنتراستی بسیار منحصر بفرد و چشمگیر ایجاد می کند.

رنگ آبی کم رنگ

دور از انتظارمان ترکیب این دو رنگ بسیار زیبا و جذاب می باشد شما می توانید با کروات رنگ زرد یا قرمز تیپ خودتان را کامل کنید.پیراهن آبی کمرنگ نیز ظاهر شما را کلاسیک نشان می دهد. اما از آنجا که این دو رنگ شبیه بهم هستند، بهتر است که با کمک اکسسوری هایتان کمی تضاد در آن ایجاد کنید و با کرواتی به رنگ های دیگر چون زرد یا قرمز، ظاهرتان را تکمیل کنید.

پیراهن طرح دار

اگر از پیراهن ساده خسته شده اید می توانید از پیراهن های طرح دار استفاده کنید و اینکه شما پیراهن طرح دار، گل دار، راه راه و خالخالی بپوشید بستگی به آن دارید کدام یک از آن به شخصیت شما بیاید. شما می توانید پیراهنی با زمینه ای سفید و طرح های رنگی انتخاب کنید.

با کت آبی کم رنگ چه کراواتی بپوشیم؟

از نظر ما کروات ساده انتخاب کنید یا اگر طرح دار دوست دارید از طرح ریز استفاده کنید. لازم نیست حتما کروات، پیراهن و کت همه باهم ست باشند فقط نکته مهم این است که با این استایل، تا جای ممکن از گذاشتن کمربند خودداری کنید.

افراد دارای پوست روشن و کمی بلوند از کراوت های تک رنگ استفاده کنند و آقایان دارای پوست روشن و موهای تیره (معمولی) برای انتخاب کراوات نیز بایستی کنتراست رنگی را رعایت کنند و رنگ پیراهن و کراوات خود را نزدیک به هم انتخاب نکنند.افراد دارای پوستی سبزه و برنزه می توانند از نوع رنگ های با تناژ یکسان باشد و از کنتراست رنگی استفاده کنید.

با کت آبی چه شلواری بپوشیم؟

اگر استایلتان با کت آبی زیبا می شود می توانید از شلوار هایی به رنگ:استخوانی، سرمه ای و سفید استایلتان را تکمیل کنید. حتما با خود می گویید شلوار مشکی می تواند مناسب باشد اما این طور نیست پس از پوشیدن شلوار مشکی خودداری فرمایید، شما می توانید تیپ تان را به کمک یک دستمال تو جیبی تکمیل کنید.

با کت آبی کم رنگ چه اسنیکری استفاده کنیم؟

شاید به نظرتان مسخره باشد اما امروزه آقایان در کنار کت و شلوار خود می توانند از اسنیکر های نو و تمیز استفاده کنند. اگر تمیز نباشد تمامی زحمات شما به باد می رود.

با کت آبی کم رنگ چه کفشی بپوشیم؟

رنگ قهوه ای بسیار مناسب می باشد هنگام استفاده از کمربند نیز آن را با کفش تان ست کنید تا بیشتر و جذاب تر به چشم آید.
بهترین انتخاب کفش برای کت و شلوار آبی، کفش قهوه ای در تونالیته های مختلفی از شتری گرفته تا قهوه ای تیره و شکلاتی و… است. کفش چرم قهوه ای می تواند استایل مردانه کند.

در موقعیت های رسمی یک کفش قهوه ای تیره به پا کنید و برای موقعیت های نیمه رسمی و روزمره تان کفش قهوه ای متوسط را انتخاب کنید.
اگر کت و شلوار شما به رنگ آبی ملایم است و کفش قهوه ای روشن، قهوه ای مایل به قرمز و شتری را به شما پیشنهاد می دهیم.
کفش های مشکی نیز انتخاب خوبی برای این رنگ از کت و شلوارها خواهند بود.

منبع: نمناک

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها