افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح خلیج فارس

مدیر اداری و مهندسی ترافیک و شهرداری یزد از افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح خلیج فارس واقع در بلوار مدرس در روزهای آینده خبر داد.

افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح خلیج فارس

پور دهقان مدیر اداری و مهندسی ترافیک و شهرداری یزد با اشاره به پروژه‌های ترافیکی و اصلاح معابر شهرستان یزد گفت: ظرف چند روز آتی شاهد افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح خلیج فارس واقع در بلوار مدرس بوده و بعد از آن پروژه اتصال بلوار مدرس به بلوار شهید دشتی را آغاز کرده و شاهد کاهش ترافیک در میدان ابوذر خواهیم بود‌.

پور دهقان افزود:مطالعات اصلاح هندسی و مطالعات غیر هم سطح سازی پرفوسور حسابی واقع در بلوار دانشجو انجام شده است.

وی ادامه داد: تقاطع بلوار آتش نشان ی و تقاطع نعیم آباد با بلوار دانشجو نیز به شکل تقاطع غیر هم سطح طراحی شده که مصوبات لازم را از شورای ترافیک استان گرفته و ظرف یک ماه آینده شاهد آغاز عملیات عمرانی در محل پرژو خواهیم بود.

مدیر اداری و مهندسی ترافیک شهرداری افزود: پروژه‌های دیگری نظیر بزرگراه دوچرخه سواری در مسیر رود خانه بوده که با اعتبار بیش از یک ملیارد تومان در دستور کار است که بعد از طراحی در حوضه معاونت شهرسازی ابلاغ و عملیات عمرانی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مناقصه گذرگاه هم سطح عابر پیاده برای اولین بار در استان یزد گفت: تصمیم داریم محل‌هایی را به صورت کانالیزه و برجسته برای عبور عابرین پیاده از سطح خیابان در نظر گرفته که این گذرگاه‌ها با خط کشی، نور کافی و علائم راهنمایی ونرده گذاری در نظر گرفته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها