در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ انجام شد:

اعطای ۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان یزدی

بیش از پنج میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت اعطا کرد.

اعطای ۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان یزدی

«رضا زارع بیدکی» مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد با بیان این که با گردش وجه سپرده گزارش‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود، گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از پنج میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه درزمینهٔ کارگشایی، خودکفایی، مسکن و شهریه دانشجویی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت اعطا کرد.

وی با اشاره به اینکه ۵۳ هزار نفر در این صندوق سپرده‌گذاری و افتتاح حساب کرده‌اند، افزود: این صندوق طی این مدت ۵۴۶ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت کرده است.

مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان تصریح کرد: تسهیلات پرداختی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، تحصیلی، بدهی و تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۲۹ مورد از وام پرداختی در سه‌ماهه نخست امسال در قالب کارگشایی و حمایتی، ۴۸ مورد اشتغال، ۴۹ مورد تعمیر و ساخت مسکن و ۲۰ مورد ودیعه مسکن بوده است.

زارع بیدکی یادآور شد: شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم قرار دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزارهای کاربردی همانند همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن‌بانک می‌توانند به سایت اینترنتی www.sqev.ir مراجعه کنند، شماره تلفن‌های ۴ ‌- ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ نیز برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با این صندوق در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در سال گذشته ۴۴۷۶ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۳۹ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت کرد.

منبع: ایسنا

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها