ساخت ۲ پایگاه اورژانس جدید در مهریز

فرماندار مهریز با اشاره به فعالیت چهار پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در این شهرستان، از در حال ساخت بودن دو پایگاه دیگر در مهریز خبر داد.

ساخت ۲ پایگاه اورژانس جدید در مهریز

رضا زارع زاده در نشست با رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن ارائه عملکرد پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان، خواستار مساعدت بیشتر این سازمان در تجهیز و راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی در حال ساخت این شهرستان شد.

وی به نقش مهم و کلیدی خیرین سلامت در ساخت و تجهیز پایگاه‌های اورژانس استان یزد اشاره و اضافه کرد: هم‌اکنون نیز دو پایگاه اورژانس در این شهرستان به همت خیرین در حال ساخت است.

فرماندار با اشاره به کمک یک میلیارد تومانی خیرین سلامت شهرستان در این بخش، گفت: پایگاه در حال ساخت مهریز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی با مساعدت اورژانس کشور آماده بهره‌برداری خواهد شد.

دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور نیز با اشاره به موقعیت جغرافیایی مهریز در مسیر ترانزیتی بار کشور که عامل بروز حوادث ترافیکی در این شهرستان می‌شود، اظهار کرد: تجهیز و به روزرسانی پایگاههای اورژانس مهریز اهمیت زیادی در کاهش عوارض ناشی از تصادفات جاده‌ای خواهد داشت.

کولیوند با فعالیت چهار پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در این شهرستان، یاداور شد: خیرین سلامت طی سال‌های گذشته نقش کلیدی در ساخت و تجهیز پایگاههای پیش بیمارستانی داشته‌اند.

ساخت ۲ پایگاه اورژانس جدید در مهریز

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها