هتریک شکست‌های سپیدرود مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در برابر میزبان خود پرسپولیس تهران تن به شکست یک بر صفر داد.

هتریک شکست‌های سپیدرود مقابل پرسپولیس

دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: علی صفایی
کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، یعقوب حجتی و یاسر همرنگ
ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

شاگردان علی کریمی با ترکیب کوروش ملکی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت کرامت، حسین ابراهیمی، یعقوب کریمی، مهرداد بایرامی و محمد غلامی وارد زمین شدند.

در سوی مقابل برانکو ایوانکویچ علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن، گادوین منشا و علی علیپور را به‌عنوان 11 مرد اصلی وارد زمین کرد.

سپیدرود مطابق انتظار توپ و میدان را در اختیار گرفت و از همان دقایق نخستین مسابقه سعی در گشودن دروازه سپیدرود داشت، این تیم در نیمه نخست هر چه زد به در بسته خورد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

سرخ پوشان پایتخت نیمه دوم را همانند نیمه نخست هجومی آغاز کردند و موقعیت‌های پرشماری بر روی دروازه سرخ پوشان خلق کردند، دفاع منسجم سپیدرود رشت باعث شد پرسپولیس برای رسیدن به گل 90 دقیقه صبر کرد، گل دقیقه 90 آدام همتی یار تعویضی برانکو باعث شد پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل سپیدرود به پیروزی دست یابد و در لیگ برتر مقابل این تیم در پیروزی‌ها هتریک کند.


در حاشیه:

تیم فوتبال سپیدرود برای نخستین بار در لیگ برتر با لوگوی جدید وارد زمین شد، تغییر لوگویی که به نظر می‌رسد به دلیل مشکل ثبت لوگو و برند این تیم توسط تن زاده مالک قبلی باشگاه است.

سپیدرود علاوه بر تغییر لوگو، یک اسپانسر جدید در بازی مقابل پرسپولیس تهران جذب کرده است و مقابل پرسپولیس با تبلیغ چهار اسپانسر مالی بر روی لباس‌هایش وارد زمین شد.

دیدار دو تیم با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای حادثه تروریستی اهواز آغاز شد، هواداران پرسپولیس طرح موزاییکی «اهواز» را در ورزشگاه اجرا کردند.

علی کریمی که از محبوبیت بالایی نزد هواداران پرسپولیس برخوردار است در چندین مرحله توسط هوادار این تیم مورد تشویق قرار گرفت، وی در دقیقه هشت مسابقه به‌صورت هماهنگ از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

بیش از 20 هزار هوادار این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند که کم‌تر از 300 تن از آنان را هواداران سپیدرود تشکیل می‌دهند، تعدادی از هواداران سپیدرود از شهر رشت با چهار دستگاه اتوبوس که از سوی باشگاه تدارک دیده شد خود را به ورزشگاه آزادی رساندند.

داور در نیمه نخست مسابقه دو دقیقه و در نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

حسین کعبی در اواخر نیمه دوم با ورود به زمین بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست، پیش‌ازاین بازوبند کاپیتانی بر بازوان محمدرضا مهدوی بسته شده بود.

سپیدرود رشت در دو فصل اخیر سه بار در لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفت و هر سه دیدار را با شکست به اتمام رساند، دوشکست از این سه شکست در زمان سرمربیگری علی کریمی رقم خورد.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها