برتری سپیدرود در مقابل ملوان بندرانزلی

تیم سپیدرود رشت در مقابل ملوان بندرانزلی به برتری یک بر صفر دست یافت.

برتری سپیدرود در مقابل ملوان بندرانزلی

از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز دو تیم ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت از ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی بندرانزلی به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم سپیدرود رشت به پایان برسد.

ترکیب تیم سپیدرود رشت:

کوروش ملکی، میثم تهی‌دست، میلاد شیخ سلیمان، حسین ابراهیمی(از دقیقه 72 یعقوب کریمی)، محمد نزهتی(از دقیقه 69 حسین شنانی)، محمد مهدوی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی، علیرضا عزت کرامت، میلاد قربانزاده و محمد غلامی( از دقیقه 90 سید امین منوچهری).

سرمربیگری تیم سپیدرود رشت را علی کریمی بر عهده داشت.

ترکیب تیم ملوان بندرانزلی:

حجت صدقی، سعید سالارزاده، امیرمهدی جانملکی، وحید حیدریه، پوریا غلامی، محمد پور رحمت الله(از دقیقه 69 شهاب زندی)، میلاد کمندانی، حافظ یعقوبی(از دقیقه 86 میلاد احمدی)، یزدان عباسیان، محمد حسین پور(از دقیقه 59 محمدرضا نقدی پور) و بابک مرادی.

سرمربیگری تیم ملوان بندرانزلی را فرهاد پورغلامی بر عهده داشت.

کارت زرد: میثم تهی‌دست دقیقه 45(سپیدرود رشت) حجت صدقی دقیقه 54، پوریا غلامی دقیقه 76(ملوان بندرانزلی)

گل: محمد غلامی دقیقه 55(سپیدرود رشت)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم سپیدرود رشت با استفاده از کناره ها حملات زیادی را بر روی دروازه تیم ملوان بندرانزلی طراحی کرد و در سوی دیگر تیم ملوان بندرانزلی به دنبال استفاده از ضدحملات بود اما حملات دو تیم بی‌ثمر ماند تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم سپیدرود رشت توانست در دقایق ابتدایی نیمه دوم نخستین گل خود را با استفاده از ضربه پنالتی به ثمر برساند که پس از این گل تیم ملوان حملات زیادی را بر روی دروازه تیم سپیدرود رشت انجام داد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با برتری یک بر صفر تیم سپیدرود رشت به پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی فرهاد پورغلامی به همراه کادر فنی ملوان به سوی نیمکت تیم سپیدرود رشت رفتند.

داور در نیمه نخست بازی سه دقیقه و در نیمه دوم بازی سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها