۱۳ روستای شهرستان شفت از نعمت گاز بی‌بهره هستند

۱۳ روستای شهرستان شفت از نعمت گاز بی‌بهره هستند

جمشید ظهیری عصر امروز در آئین گازرسانی به 9 روستا در شهرستان شفت اظهار داشت: باتوجه به مسیر صعب العبور و کوهستانی بودن این روستاها، اجرای این پروژه‌ها بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به این مناطق، 9 روستای این شهرستان گازرسانی شد گفت: با همکاری و تعامل اداره کل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری و در اختیار گرفتن جاده اصلی توانستیم به این مناطق گازرسانی کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه با گازرسانی به این مناطق 900 خانوار از این روستاها از این نعمت بهره مند شدند افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

ظهیری با بیان اینکه 13 روستای شفت از نعمت گاز بی‌بهره هستند گفت: در صورت تعیین تکلیف سد لاسک که در حوزه آبگیر است می‌توانیم به این روستاها گازرسانی کنیم و اگر این 13 روستا را با مشکلاتی که دارد در نظر نگیریم می‌توان شفت را شهرستان سبز از نظر گازرسانی معرفی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درصد برخورداری شهرستان شفت از گاز طبیعی را 91 درصد اعلام و تصریح کرد: در 3 سال گذشته میزان گازرسانی به این منطقه 42 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل آب فاضلاب روستایی استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: در بحث آبرسانی درامامزاده ابراهیم اقدامات خوبی صورت پذیرفته است و مردم این منطقه در بحث آبرسانی مشکلی ندارند.

وی با بیان اینکه مردم امامزاده ابراهیم با مشکل فاضلاب مواجه هستند افزود: در سطح استان روستایی که فاضلاب داشته باشد هنوز نهادینه نشده است چراکه گیلان در شاخص آبرسانی هنوز عقب است و اولویت ما ابتدا آبرسانی و بعد فاضلاب در روستاها است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها