آخرین اخطارم به کسانی است که کارشان را درست انجام ندادند

استاندار گیلان گفت: از پیشرفت کار در اجرای جایگاه دفن زباله سراوان رضایت ندارم.

آخرین اخطارم به کسانی است که کارشان را درست انجام ندادند

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از ایسنا، مصطفی سالاری در جلسه کمیته مدیریت پسماند استان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان درحال برگزاری است،گفت:بی توجهی به مشکل اصلی جایگاه دفن زباله سراوان است نه مشکل مالی.
حل مشکل جایگاه دفن زباله مهمترین مساله محیط زیست گیلان است و من هیچ پیشرفتی در این جلسه نسبت به جلسه قبل نمی بینم.
سالاری تصریح کرد:ما به مردم قول دادیم این معضل را حل کنیم و امروز میبینم که برای ساخت ابنیه این جایگاه تازه بحث می شود.
استاندار گیلان در خصوص تفکیک زباله از مبدا گفت:برای حل جایگاه سراوان هیچ کاری انجام نشده است. عملکردها مطلوب نیست .بپذیرید که کار را در این مورد درست انجام نداده اید.
سالاری تصریح کرد: طلبکاری پیمانکار برای ما دلیل نمی شود که هیچ کاری انجام نشود و باید روش کار را برای برطرف کردن جایگاه سراوان اصلاح کنید.
وی گفت: آخرین اخطارم به کسانی است که کارشان را درست انجام ندادند.بیش از حد مدارا کردیم.
استاندار گیلان با بیان اینکه مردم سراوان به حق تجمع کرده بودند و ما قول دادیم گرفتاری را حل کنیم، گفت: سلامت و محیط زیست مردم نباید در خطر بماند و مدیران دستگاههای مربوطه حتما پیگیر باشند زیرا بلاتکلیفی وضعیت جایگاه سراوان به استان آسیب می زند.
استاندار گیلان به بهبود وضعیت تفکیک زباله از مبدا در شهرستانها تاکید کرد و گفت:سراوان پروژه ای است که در حل مشکل آن باید سرعت ببینیم و در کنار سازمان های مردم نهاد کار کنیم و با سیستم های تنبیهی و تشویقی باید پیش برویم.
وی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار تاکید کرد:مدیران دستگاهها همه مشارکت کنند این طرح به نحو احسن اجرا شود و چهره استان تغییر کند و زیباتر شود.

منبع: ایسنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها