مربی نساجی: هواداران نساجی عذر مرا بپذیرند‌

مربی تیم نساجی با اشاره به اینکه به جهت باخت در برابر ملوان بندرانزلی از هواداران نساجی مازندران عذرخواهی می‌کنم گفت: برای رسیدن به لیگ برتر کار سختی را در پیش داریم.

مربی نساجی: هواداران نساجی عذر مرا بپذیرند‌

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم، علی آذری عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار ملوان بندرانزلی در برابر نساجی مازندران در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی انزلی در مورد این بازی اظهار داشت: در بازی مقابل ملوان بندرانزلی خوب عمل نکردیم.

مربی نساجی مازندران با اشاره به اینکه تیم ملوان بندرانزلی توانست از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند بیان داشت: خوردن گل‌های پیاپی از تیم ملوان بندرانزلی باعث شد تا نتوانیم به بازی برگردیم و نتیجه بازی را جبران کنیم.

آذری با بیان اینکه بعضی از بازیکنان نساجی مازندران باور ندارند که در چه تیمی فوتبال بازی می‌کنند تصریح کرد: تیم‌هایی مانند ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران از تیم‌های قدیمی ایران هستند.

مربی تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه به جهت باخت در برابر ملوان بندرانزلی از تماشاگران نساجی مازندران عذرخواهی می‌کنم بیان داشت: برای رسیدن به لیگ برتر کار سختی را در آینده در پیش داریم.

آذری با بیان اینکه تیم نساجی مازندران از لحاظ امکانات شرایط خوبی را دارد افزود: با توجه به امکانات موجود نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم که امیدوارم با پیروزی در مسابقات آینده به کورس برای رسیدن به لیگ برتر برگردیم.

وی با اشاره به اینکه برای جبران نتایج چند هفته گذشته باید تمام تلاش خود را انجام دهیم اظهار داشت: برای رسیدن به لیگ برتر ناچاریم در بازی های آینده پیروزی کسب کنیم تا زحمات تماشاگران را جبران کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه حاشیه و فحاشی بر روی سکوها باعث تضعیف هر دو تیم می شود خاطرنشان کرد: ادبیات چند سال اخیر بر روی سکوها بسیار زشت است که این مسأله باید حل شود.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها