بهره برداری از چند طرح عمرانی در بخش رودبنه لاهیجان

9 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 200 میلیون ریال امروز (یکشنبه) به مناسبت دهه فجر، در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از چند طرح عمرانی در بخش رودبنه لاهیجان

به گزارش سایت خبر فوری ، بخشدار رودبنه در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: در دهه فجر سال گذشته در بخش رودبنه سه طرح با اعتبار 16 میلیارد و 900میلیون ریال به بهره برداری رسید که طرح های امسال از نظر اعتباری 16 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش دارد.
سید محمد علوی افزود: برخی از این طرح ها شامل جمع آوری آب های سطحی در روستای ارباستان با اعتبار 350 میلیون ریال ، آسفالت راه روستای پایین محله رودبنه به یوسف آباد با اعتبار 37 میلیون ریال، نصب چراغ روشنایی روستایی شیرجوپشت با اعتبار 180میلیون ریال و اصلاح شبکه فرسوده برق و پایداری فیدرهای آن و رفع ضعف 700متر خط 20کیلوولت هوایی با اعتبار یک میلیارد و یکصد میلیون ریال است.
وی بهره برداری از پل روستای حاج سید محله با عرض شش متر و طول 10 متر با اعتبار 2 میلیارد و 400میلیون ریال از هزینه های ملی و استانی و طرح پرورش بوقلمون گوشتی را از دیگر طرح های افتتاح شده اعلام کرد.
علوی خاطرنشان کرد: برای این واحد با ظرفیت پرورش سه هزار قطعه بوقلمون، چهار میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل سامانه بهینه و چهار میلیارد ریال نیز آورده مالک هزینه شده است.
فرماندار لاهیجان در مراسم افتتاح واحد پرورش بوقلمون گوشتی در بخش رودبنه لاهیجان گفت: اولویت اول این شهرستان تولیدات کشاورزی است و امیدواریم بیش از این، شاهد زراعت و رونق در تولید بخش کشاورزی باشیم .
امیر جانبازی افزود: فعالیت های اقتصادی این شهرستان در بخش کشاورزی و گردشگری متمرکز می شود که امیدواریم با احیای گردشگری ، کشاورزی نیز رونق یابد.
وی خاطرنشان کرد: ستاد سرمایه گذاری شهرستان فعال شده و ضمن استقبال و حمایت از سرمایه گذاران، اگر مشکلی در این مسیر باشد، توسط این ستاد رفع خواهد شد.
شهرستان لاهیجان با حدود 168 هزار نفر جمعیت، 2 بخش مرکزی و رودبنه دارد که 25هزار نفر در بخش رودبنه زندگی می کنند. شهر رودبنه با حدود سه هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری شهر لاهیجان قرار دارد .
همچنین زنگ انقلاب در بخش رودبنه ، امروز با حضور مسئولان شهرستان لاهیجان نواخته شد.

منبع: ایرنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بی نام
    0

    زنگ انقلاب 15 بهمن ؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها