اکران ۱۲ فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر در گیلان آغاز شد

اکران ۱۲ فیلم بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از عصر امروز در استان گیلان آغاز شد.

اکران ۱۲ فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر در گیلان آغاز شد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از مهر، ۱۲ فیلم بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از عصر امروز تا ۲۲ بهمن ماه جاری در سینما میرزاکوچک رشت اکران می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در حاشیه آغاز رسمی اکران این فیلم ها در رشت در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره بین المللی فجر یکی از بزرگترین رویدادهای هنری و فرهنگی در حوزه سینما ایران اسلامی است.

سید امیر مصباح با اشاره به علاقه مندی مردم برای تماشای فیلم های این جشنواره همزمان با اکران آن در تهران ، گفت: به همین منظور طی سال های گذشته با برنامه ریزی تلاش شده تا این مهم در گیلان نیز با اکران تعدادی از فیلم ها برای مردم هنردوست استان فراهم شود.

وی به فیلم های که در این مدت در رشت اکران می شوند نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۲ فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۲ بهمن ماه در سینما میرزاکوچک رشت برای علاقه مندان اکران می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه جشن دلتنگی، هایلایت، مصادره، اتاق تاریک، عرق سرد، لاتاری، کامیون، شعله‌ور، امپراطور جهنم، تنگه ابوغریب، سرو زیر آب و فیلشاه از جمله فیلم های دانست که طی این مدت در استان گیلان اکران می‌شود.

وی با اشاره به جدول اکران این فیلم ها، یادآورشد: این فیلم ها در چهار سانس در ساعت های ۱۰ صبح، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ عصر اکران می شوند.

مصباح همچنین به طریقه تهیه بلیت فیلم ها نیز اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد بلیت ها به صورت اینترنتی و تنها ۳۰ درصد در گیشه به فروش می رسد.

منبع: ایسنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها