فرمانده سپاه قدس گیلان در جلسه معارفه و تکریم فرماندهان سپاه لاهیجان؛

مردم اجازه سوء‌استفاده ضد‌انقلاب از اعتراضات را ندادند

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه گفت: باید دست به دست هم، مشکلات اقتصادی و بیکاری را در کشور رفع و ریشه کن کنیم.

مردم اجازه سوء‌استفاده ضد‌انقلاب از اعتراضات را ندادند

به گزارش سایت خبر فوری ، فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه لاهیجان با بیان اینکه فرمانده سپاه لاهیجان بعد هشت سال حضور تلاش زیادی کردند که در مقام عمل می توان به خوبی این موضوع را اثبات کرد افزود: بیش از پانصد سپاه شهرستانی در کشور وجود دارد که سپاه ناحیه لاهیجان مقام اول را کسب کردند و این نشاندهنده مدیریت موفق ایشان است.

وی با بیان اینکه به همین دلیل اصرار کردیم پس از بازنشستگی نیز در سپاه حضور داشته باشند گفت: سپاه ناحیه لاهیجان نیازمند جابجایی بود و تا تکلیف آن مشخص نمی شد کمی مشکل ساز بود که سرهنگ حسینی را که برای سپاه رشت تعرفه شده بودند را برای این شهرستان معرفی کردیم.

سردارعبدالله پور با اشاره به اغتشاشات اخیر و تسلیت به بازماندگان حادثه نفتکش سانچی که دل همه مردم ایران را داغدار کرد افزود: سال ۹۶ حوادث گوناگونی داشتیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام، نظام سلطه را به چالش کشیده است افزود: اینکه انقلاب اسلامی، حکومت را عوض کرده تنها بخش اول سخن و نظر امام خمینی(ره) بود.

وی افزود: باید تمدن اسلامی جدید در دنیا شکل دهیم و برای اینکه این تمدن شکل نگیرد،نظام سلطه با ما سر جنگ دارد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه حوادث اخیر نگاه جریان سلطه به انقلاب است افزود: داعش به جهت درگیر کردن ایران برای جنگ داخلی و ناامنی بود که ملت ایران نگذاشت داعش به هدف خود برسد و میلیاردها هزینه دشمن از بین رفت.

وی با بیان اینکه قائله شمال کردستان عراق، چیزی کمتر از داعش نداشت که توسط ایران در ظرف مدت ۱۰ روز پایان یافت افزودک حادثه نخست وزیری لبنان را پیش آوردند که این هم توسط سید حسن نصرالله طی ۱۰ روز حل شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اخیرا در ماجرایی در خلیج فارس نیز جواب آنها را بی صدا دادیم و کنار کشیدند گفت: فتنه های اخیر را در امارات و اربیل عراق با پول آمریکا، اسرائیل، عربستان و… با پادویی منافقان و سلطنت طلب ها اجراکردند ولی چون عنایت خداوند با ما بود، عجله کردند و این طرح پیچیده توسط مردم جمع شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) این بود که سازمانی تشکیل شود که وظیفه اش دفاع از از انقلاب اسلامی باشد گفت: هرکجا مردم را نقش دادیم گره ها حل شد. سپاه در جنگ تسهیل گر شد و مردم را وارد جنگ کرد و از درون این مردم، فرماندهان کم نظیری کشف شدند.

سردارعبدالله پور با بیان اینکه وظیفه سپاه و بسیج این است که نگذاریم برای انقلاب اسلامی مشکلی پیش بیاید افزود: راه حل این موضوع در خارج کشور اقتدار در برابر دشمن است؛ اگر فکر می‌کنیم دل آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و یا … برای ما می سوزد عین نادانی و جهالت است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه محکم بودن در مقابل نظام سلطه یک اصل است گفت: داخل کشور نیز باید کنار هم باشیم زیرا خیلی از اختلافات، درست شده همان دشمن است که سرگرم مسائل داخلی شویم.

وی با بیان اینکه مردم نگه دارنده انقلاب هستند و اگر مردم با این انقلاب نباشند کشور قابل حفظ نیست گفت: حوادث اخیر که نتیجه گرانی ها بود و (حرف مردم هم درست است و باید حل شود) ولی به محض اینکه مردم متوجه شدند این حرکت مورد سوء استفاده ضدانقلاب قرار گرفته راه خود را جدا کردند.

وی با بیان اینکه اصول انقلاب ثابت است و هرکس از این این اصول فاصله بگیرد به بیراهه خواهد رفت گفت: شورای نگهبان، روحانیت، حمایت از دولت، مجلس برای ما یک اصل است، آنهایی که از اصول انقلاب رد شوند خود به خود حذف خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی، اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی در گیلان با بیان اینکه هشتاد درصد مساجد در گیلان باز نمی شود که باید تلاش مضاعف برای رفع این مشکل کنیم افزود: چهار هزار خانواده بهزیستی داریم که تا هشت معلول در خانه نگهداری می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: دو هزار و پانصد خانواده کمیته امداد داریم که الان و در این هوای سرد زمستان خانه و سرپناه ندارند.

وی با اشاره به فقر، مشکلات اقتصادی و کارخانه هایی که در حال تعطیل شدن هستند افزود: خداوند از ما نمی‌گذرد در این وضعیت اختلاف داشته باشیم و سپاه محور وحدت جامعه است.

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها