مناطق کوهستانی استان گیلان سفیدپوش شد

مناطق کوهستانی گیلان با نفوذ سامانه بارشی و سرد از ساعات ابتدایی امروز شاهد بارش برف و کاهش دمای ۶ تا ۱۵ درجه ای هوا است.

مناطق کوهستانی استان گیلان سفیدپوش شد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از مهر، براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی گیلان با نفوذ سامانه سرد و بارشی از عصر روز گذشته (شنبه) شاهد بارش باران در مناطق جلگه ای و پیش بینی بارش برف در مناطق کوهستانی است.

گفتنی است از ساعات ابتدای امروز (یکشنبه) مناطق کوهستانی استان گیلان اعم از تماجان، هلوچالک، شهر سمام، رودبار سرا، گرمابسرا و شوئیلک املش، اسالم، الماس، سوباتان تالش، ماسوله، شاه معلم، للندیز ،کهنه ماسوله و دهرا فومن، لاریخانی، دیلمان و اسپیلی سیاهکل، اولسبلنگاه، شنبه راه ، خریدول و رامینه ماسال بارش برف آغاز و همچنان ادامه دارد.

همچنین براساس این پیش بینی ها احتمال وزش باد، مه گرفتگی و رعد و برق نیز دور از انتظار نیست.

در این مدت نیز دمای هوای استان گیلان در مناطق جلگه ای بین ۳ تا ۶ درجه و در مناطق کوهستانی نیز ۶ تا ۱۵ درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

هواشناسی استان گیلان تداوم این هوا را تا روز روشنبه ۱۸ دی ماه اعلام کرده و از رانندگانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند خواسته از زنجیر چرخ استفاده کنند.

دریای خزر با ارتفاع موج ۷۰ سانتی متر تا یک متر و ۸۰ سانتی متر از امروز تا دوشنبه برای فعالیت های دریانوردی بویژه صید نامناسب است.

منبع: مهر

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها