دولت برای احیای روستاها طرح های خوبی دارد

فرماندار سیاهکل گفت: دولت تدبیر و امید برنامه هایی خوبی را در بحث احیای روستاها و کم کردن اختلاف تراز درآمدی روستاییان دارد که این طرح ها می تواند مثمرثمر واقع شود.

دولت برای احیای روستاها طرح های خوبی دارد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از ایسنا، مهندس رضا اسلامی در همایش آشنایی با خدمات بیمه روستایی که با حضور مدیرکل بیمه روستایی و عشایری و دهیاران و شورای اسلامی شهرستان سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: تمامی دهیاران و شوراها موضوع آموزش را جدی بگیرند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید برنامه   هایی مانند طرح تکاپو، طرح بیمه   های روستایی و طرح بوم گردی را در بحث احیای روستاها و کم کردن اختلاف تراز درآمدی روستاییان دارد که این طرح ها می تواند مثمرثمر واقع شود.

فرماندار سیاهکل عنوان کرد: ما پیگیر مصوبات سفر اخیر استاندار به این شهرستان هستیم و لذا کمیته   ای در جهت پیگیری های مصوبات تا حصول نتیجه تشکیل می شود.

این مقام مسئول، با اشاره به پیش   بینی های هواشناسی استان، عنوان کرد: طبق گزارش های هواشناسی در طی 15 الی 20 روز آینده از نعمت برف بهره مند می شویم که احتمالا سنگین است و از هم اکنون به تمامی ادارات و دهیاران و شوراها این آماده باش را اعلام می کنیم و متذکر می شویم که کمترین سختی و مشقت باید متوجه مردم باشد.

اسلامی ادامه داد: برای هر یک از دهستان ها از طرف فرمانداری یک تیغه برفروب خریداری شده که تا قبل از رسیدن نیروهای راهداری تا حدودی بتوانند شریانات و راه های اصلی را بازگشایی کنند.

فرماندار سیاهکل، درخصوص بیمه روستایی، اظهار کرد: ما در رابطه با پوشش بیمه   های روستای رتبه ششم را داریم و به این مقدار نباید بسنده کنیم. حضور مدیرکل بیمه روستایی و عشایری را در شهرستان مغتنم می شماریم و حداکثر بهره وری را از این طرح ها در شهرستان مطالبه گر هستیم.

وی با اشاره به لزوم توسعه فرهنگی شهرستان سیاهکل، گفت: اگر به مقوله فرهنگ بی تفاوت باشیم در همه زمینه ها آسیب   پذیر خواهیم بود.

اسلامی تاکید کرد: یکی از مشکلات فرهنگی شهرستان سیاهکل نبود سینما است و بنده به جد پیگیر تکمیل ساختمان سینمای شهر سیاهکل هستم و اعتبارات خوبی هم با همکاری نماینده سیاهکل در مجلس دریافت کرده ایم و بزودی شاهد افتتاح این سینما خواهیم بود.

منبع: ایسنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها