توقیف ۴ خودرو تریلر قاچاق در بندر آستارا  

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف چهار دستگاه خودرو تریلر قاچاق به ارزش بیش از ۵۳ میلیارد ریال در شهرستان بندرآستارا خبر داد.

توقیف ۴ خودرو تریلر قاچاق در بندر آستارا  

سردار عزیزاله ملکی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم اظهار کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در راستای تامین و ارتقای امنیت پایدار در جامعه است.

وی افزود: در اجرای اقدامات همه جانبه و شبانه‌روزی پلیس امنیت اقتصادی استان در رهگیری محموله‌ها مشخص شد، چند دستگاه خودرو قاچاق به صورت غیرقانونی وارد کشور و به شهرستان بندر آستارا منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه محل نگهداری خودروها با تحقیقات صورت گرفته شناسایی شد اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف چهار دستگاه خودرو تریلر قاچاق در شهرستان بندرآستارا خبر داد و گفت: در این راستا چهار متهم ۴۲، ۴۹، ۴۹ و ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی خودروهای کشف شده را ۵۳ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با تاکید بر اینکه گسترش قاچاق کالا، اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها