تردد در مناطق کوهستانی گیلان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در حال حاضر تردد در مناطق کوهستانی استان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

تردد در مناطق کوهستانی گیلان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است

به گزارش سایت خبر فوری ،محمدرضا نازک کار پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در شرایط کنونی بارش برف را در تمامی محورهای کوهستانی استان داریم، افزود: هم اکنون شدت بارش ها در غرب استان کمتر و بیشتر در شرق استان در محورهایی همچون جیرنده- کلیشم و توتکابن - بره سر تمرکز یافته است.
وی اظهار کرد: بیشترین بارش برف در استان مربوط به محورهای اسالم - خلخال و پونل - خلخال با ارتفاع 20 سانتیمتر می باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ، تمامی راه های استان باز است ،تصریح کرد: راهداران در محورهای استان مستقر هستند و از همان ساعات اولیه به برفروبی و باز نگه داشتن جاده ها اهتمام دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر ریزش و رانش کوه در راه های استان دریافت نکرده ایم.
وی از رانندگان خواست تا با توجه به بارش باران و بدنبال آن لغزنده بودن جاده های استان، با رعایت سرعت مطمئنه و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
482 راهدار در قالب 41 گروه راهداری به همراه 274 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و 30 دستگاه خودروی سبک در راهدارخانه ها برای برطرف کردن مشکلات احتمالی در راه های استان مستقر هستند. 16 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار در گیلان فعال است.
از فردا (جمعه) با خروج سامانه ناپایدار، شرایط برای کاهش ابر و افزایش نسبی دما فراهم می شود.

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها