سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان:

گزارشی مبنی بر تخریب یا ویرانی اماکن در گیلان اعلام نشده است

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: تا این لحظه گزارشی مبنی برای تخریب یا ویرانی اماکن مسکونی به سازمان مدیریت بحران و یا سایر دستگاه‌های اجرایی استان اعلام نشده است.

گزارشی مبنی بر تخریب یا ویرانی اماکن در گیلان اعلام نشده است

به گزارش سایت خبر فوری ، عباس صابر در گفت‌و‌گو با تسنیم ، با اشاره به آخرین وضعیت حاکم بر استان گیلان پس از وقوع زلزله اظهار داشت: در حال حاضر استان گیلان در شرایط پایدار قرار دارد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به میزان تلفات جانی زلزله شب گذشته گیلان گفت: بر اساس آخرین آمار، تعداد مصدومان این حادثه به 30 نفر رسیده که اغلب در هنگام فرار مصدوم شده و بعد از مراجعه به مراکز درمانی، به‌صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

صابر ضمن بیان میزان خسارات مالی وارد شده به‌دلیل وقوع زلزله ابراز داشت: تا این لحظه گزارشی مبنی بر تخریب یا ویرانی اماکن مسکونی به سازمان مدیریت بحران و یا سایر دستگاه‌های اجرایی استان گزارش نشده است.

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه وقوع مجدد زلزله و یا پس لرزه قابل پیش‌بینی نیست خاطرنشان کرد: پس از وقوع زلزله اصلی با قدرت 4.8 ریشتر، پس لرزه‌ای با قدرت 3 ریشتر شهر کومله شهرستان لنگرود را لرزاند.

شب گذشته زلزله‌ای به بزرگی 4.8 ریشتر استان گیلان را لرزاند که مرکز آن در نزدیکی شهرستان لنگرود بود.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها