هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته اول؛

"ملوان بندر انزلی" در مقابل "شهرداری ماهشهر" به پیروزی رسید

از هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم ملوان بندر انزلی توانست در مقابل تیم شهرداری ماهشهر به برتری دو بر یک دست یابد.

"ملوان بندر انزلی" در مقابل "شهرداری ماهشهر" به پیروزی رسید


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم، از هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز دو تیم ملوان بندر انزلی و شهرداری ماهشهر در ورزشگاه تختی بندر انزلی از ساعت 14 به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تیم ملوان به پایان برسد.

ترکیب تیم ملوان بندر انزلی:

نیما میرزا زاد، مهیار زحمتکش، صایب محبی، پوریا غلامی، وحید حیدریه، امین جهان کهن (از دقیقه 89 محمد پور رحمت الله)، حسین قنبری، حسین شنانی (از دقیقه 68 خشایار زبرجد)، بابک مرادی، شهریار مغانلو (از دقیقه 63 علی نوری) و مهدی کربلایی.

سرمربیگری تیم ملوان بندر انزلی را نادر دست‌نشان بر عهده داشت.

ترکیب تیم شهرداری ماهشهر:

وحید مهدی‌خانی، میلاد شیخی سلیمانی، محمدحسین مهر آزما، رضا جباری (از دقیقه 74 حسین مالکی)، سجاد قنواتی (از دقیقه 78 علی اصغر شیردل)، مهدی عبدی (از دقیقه 74 محمد پورسواریان)، هادی ایمانی، مصطفی ماهی، محمد باشی، خیرالله ویسی آرا و فرشید پاداش.

سرمربیگری تیم شهرداری ماهشهر را کورش برمک بر عهده داشت.

کارت زرد: رضا جباری دقیقه 24، هادی ایمانی دقیقه 40، میلاد شیخی سلیمانی دقیقه 64، مصطفی ماهی دقیقه 83 و 90 (شهرداری ماهشهر)، پوریا غلامی دقیقه 26 و 47، امین جهان کهن دقیقه 83، خشایار زبرجد دقیقه 90 (ملوان بندر انزلی)

کارت قرمز: پوریا غلامی دقیقه 47 (ملوان بندر انزلی)، مصطفی ماهی دقیقه 90 (شهرداری ماهشهر)

گل: فرشید پاداش دقیقه 8 (شهرداری ماهشهر)، وحید حیدریه دقیقه 43 و 67 (ملوان بندر انزلی)

شرح بازی:

نیمه نخست: بازی با گل زودهنگام تیم شهرداری ماهشهر آغاز شد و پس از این گل تیم ملوان با استفاده از عمق دفاع شهرداری ماهشهر حملات زیادی را بر روی دروازه این تیم طراحی کرد که در دقایق پایانی تیم ملوان توانست بازی را به تساوی بکشاند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

نیمه دوم: داور در دقایق ابتدای نیمه دون پوریا غلامی را از زمین بازی اخراج کرد اما تیم ملوان توانست از روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسد که پس از این گل تیم شهرداری ماهشهر حملات زیادی را با استفاده از کناره ها بر روی دروازه ملوان طراحی کرد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با برتری دو بر یک تیم ملوان به پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی نادر دست نشان به همراه کادر فنی ملوان بندر انزلی به‌سوی نیمکت تیم شهرداری ماهشهر رفتند.

داور در نیمه نخست بازی 2 دقیقه و در نیمه دوم بازی 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

بازی به‌علت اعتراض بازیکنان ملوان به قضاوت داور این دیدار چند دقیقه متوقف شد.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها