گیلان سه زمین بازی چوگان دارد

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : هم اینک در شهرستان های رشت، تالش و رودسر زمین بازی چوگان وجود دارد که ورزشکاران علاقمند به این رشته، در این شهرستانها فعالیت دارند. 

گیلان سه زمین بازی چوگان دارد

مرتضی ورزلدوست روز چهارشنبه در حاشیه انتصاب سرپرست جدید هیات چوگان گیلان اظهار داشت: اولین دوره انتخابات ریاست هیات چوگان در گیلان نیز در سال ۹۵ برگزار که در نهایت محمدمهدی اتنظام به عنوان اولین رئیس هیات چوگان این استان معرفی شد .

رشته ورزشی چوگان قدمتی چند هزارساله در ایران دارد که هم اینک نیز حدود ۸۰ کشور در جهان در این رشته فعالیت می کنند و در ایران نیز پس از یک وقفه طولانی، اولین دوره رقابت های چوگان قهرمانی کشور با حضور ۶ تیم در سال ۹۷ در تهران برگزار که در نهایت تیم میزبان مقام قهرمانی را کسب کرد.

ولی عاشوری یکی از ورزشکاران تیم چوگان گیلان که به همراه این تیم در اولین دوره رقابت های قهرمانی کشور در تهران حضور یافته بود، در نهایت موفق به کسب جام اخلاق این دوره از مسابقات شد.

امروز طی حکمی از سوی ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان، فرشید رزم ‌پوش به عنوان سرپرست هیات چوگان‌ استان گیلان معرفی شد.

طی این حکم ، رزم پوش در هیات چوگان استان گیلان به فعالیت خود ادامه خواهد تا پس از اعلام شرایط ، زمان و تشکیل مجمع انتخابات ، رئیس جدید هیات چوگان استان گیلان معرفی شود.

این حکم با توجه به استناد اختیارات ماده ۱۰ اساسنامه هیات های ورزشی استان ها و به پیشنهاد مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، از سوی رئیس فدراسیون چوگان اعلام شد.

پیش از این ، محمدمهدی انتظام به عنوان رئیس هیات چوگان در گیلان فعالیت داشت که وی به لیل شرکت در انتخابات ریاست هیات سوارکاری گیلان، از این سمت کناره گیری کرد که سرانجام انتظام به عنوان رئیس هیات سوارکاری این استان منصوب شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها