همسر شهید مدافع حرم:

کمترین کار برای قدردانی از خون شهدا حفظ حجاب برای زنان و پرهیز از نگاه حرام برای مردان است

همسر شهید مدافع حرم گفت: فراموش نکنیم که این امنیت به خاطر ازخودگذشتگی شهدای انقلاب و مدافع حرم است، فرزندان ما از نعمت پدر مرحوم شدند.

کمترین کار برای قدردانی از خون شهدا حفظ حجاب برای زنان و پرهیز از نگاه حرام برای مردان است


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از فارس، همسر نخستین شهید مدافع حرم از لشکر ۱۴ امام‌ حسین (ع) اصفهان امشب در شام شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مزار شهدای رشت اظهار کرد: همانطور که عباس هستی‌اش را برای دین و ولایت گذاشت شهدای مدافع حرم همه هستی خود را برای دین و ولایت دادند.

وی بابیان اینکه دشمنان نباید به ارزش‌های ما آسیب بزنند گفت: تفاوتی ندارد سوریه باشد یا عراق هرکجا که دین در خطر باشد عاشق علی ابن ابی‌طالب (ع) با همه هستی به میدان می آید‌.

همسر شهید خیزاب با اشاره بر اینکه شهدا در مکتب اهل بیت از هیچ چیز نمی‌ترسند افزود: باید شهادت را بپریزیم تا اسلام باقی بمانند، شهید تورجی زاده و شهید خیزاب از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه‌دهنده راه انبیا شدند.

وی بابیان اینکه می‌توان حتی از شهدای مدافع حرم پیشی گرفت تصریح کرد: ما اینک هم شهدای انقلاب اسلامی راداریم و هم شهدای مدافع حرم، شهید خیزاب دو سال پیش از شهادتش مرتب حرف از شهادت می‌زد و ارادت خاصی به شهید تورجی زاده داشت.

همسر شهید بابیان اینکه شهید خیزاب ایشان را همسر شهید خیزاب خطاب می‌کردند بیان کرد: همسرم می‌گفت من را به این نام صدا می‌زند تا نخستین بار این اسم را از زبان خودش بشنوم.

وی با تاکید بر اینکه شهید ایشان را به زدن پوشیه وصیت کرده بود گفت: می‌گفت با اینکار دشمن از دیدن تو خوشحال نخواهد شد و دوست ناراحت نمی‌شود.

همسر شهید بابیان اینکه ما به خاطر شهدای مدافع حرم بر مردم منت نمی‌گذاریم بیان کرد: اما فراموش نکنیم که این امنیت به خاطر ازخودگذشتگی شهدای انقلاب و مدافع حرم است، فرزندان ما از نعمت پدر مرحوم شدند و کمترین کار برای قدردانی از خون شهدا حفظ حجاب برای زنان و پرهیز از نگاه حرام برای مردان است.

وی با اشاره بر اینکه همسر وی برای خانم‌ها وصیتی داشت اظهار کرد: زنان به‌عنوان مربی بشر نقشی اساسی در جامعه ایفا می کنند و توجه به عفاف سد محکم شرف و از آرمان های جامعه ما قرارگرفته است.

منبع: فارس

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها