پیروزی داماش در مقابل کارون اروند

تیم داماش گیلان توانست در مقابل تیم کارون اروند به پیروزی دو بر صفر دست یابد.

پیروزی داماش در مقابل کارون اروند


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم، از هفته دهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز دو تیم داماش گیلان و کارون اروند در ورزشگاه عضدی رشت از ساعت 14:30 به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر تیم داماش گیلان به پایان رسید.

ترکیب تیم داماش گیلان:

مسلم حق شناس، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست، میلاد پورمحسن، مهرداد علیزاده، هادی سهرابی، سعید طالبی (از دقیقه 89 آزاد جعفرزاده)، میلاد پورصف شکن (از دقیقه 87 علیرضا صبوری آزاد)، سعید مرتضوی (از دقیقه 77 محمد همرنگ) و سعید باقرپسند.

سرمربیگری تیم داماش گیلان را وحید رضایی بر عهده داشت.

ترکیب تیم کارون اروند:

آرمین آب‌حیات، علی نعمتیان، جابر یوسفی، میلاد ربانی، علی حسینی، حامد سرلک، رحیم آلبوغبیش، جواد کنار دنگی (از دقیقه 69 محموذ دارای زاده)، محمد لامی‌نژاد (از دقیقه 86 علی اسلامیان)، هادی دغاغله (از دقیقه 75 عباس مقدم) و محمد سرافراز.

سرمربیگری تیم کارون اروند را سیدمحمد علوی بر عهده داشت.

کارت زرد: محمد سرافراز دقیقه 23، آرمین آب حیات دقیقه 25 (کارون اروند) و هادی سهرابی دقیقه 29، سعید طالبی دقیقه 37 (داماش گیلان)

گل: سعید مرتضوی دقیقه 63، میلاد پورصف شکن دقیقه 79 (داماش گیلان)

شرح بازی:

نمیه نخست: تیم داماش با استفاده از کناره‌ها قصد داشت تا به گل برسد اما در سوی دیگر تیم کارون اروند قصد داشت تا با استفاده از ضد حملات به گل برسد که در این امر ناکام ماند تا بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم داماش گیلان برای در این دیدار بازی مستقیم و ارسال از کنارها را در دستور کار خود داشت که توانست به دو گل در نیمه دوم برسد و در سوی دیگر تیم اروند کارون نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند تا بازی با پیروزی دو بر صفر تیم داماش گیلان به پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی وحید رضایی به‌همراه کادر فنی داماش گیلان به‌سوی نیمکت تیم اروند کرمان رفتند.

داور در نیمه نخست بازی دو دقیقه و در نیمه دوم بازی چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

جایگاه روبروی ورزشگاه عضدی به‌علت بازسازی به‌روی تماشاگران بسته بود.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها