رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

رسانه‌های غربی با ایجاد جذابیت‌های کاذب تلاش در نابودی اندیشه‌ها دارند

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌های غربی با ایجاد جذابیت‌های کاذب تلاش در نابودی و ترور اندیشه‌ها دارند.

رسانه‌های غربی با ایجاد جذابیت‌های کاذب تلاش در نابودی اندیشه‌ها دارند


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم، مسعود بصیری عصر امروز در همایش رسانه‌های ترور با محوریت بررسی هویت زن و خانواده در رسانه‌های جریان استکبار در رشت اظهار داشت: زن همواره موضوعی مهم و حائز اهمیت در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه همه انسان‌ها در زندگی باید‌ها و نبایدهایی دارند و طبق این بایدها و نبایدها رویدادهای زندگی خویش را رقم می‌زنند تاکید کرد: شیطان انسان را از طریق علاقمندی‌های فرد فریب می‌دهد.

بصیری با بیان اینکه بساط فریب شیطان همواره در مسیر انسان‌های انقلابی و مومن پهن است خاطرنشان کرد: گاه خودکشی اندیشه‌ها و نادیده گرفتن انسانیت در تاثیرپذیری از رسانه‌ها انجام می‌شود.

وی ترور اندیشه و افکار انسان را خطرناک‌تر از ترور جسم افراد دانست و بیان داشت: پوشش برای افراد احترام می‌آورد و خداوند با گناه آدم و حوا پوشش و احترام را از آن‌ها سلب کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه شیطان به‌واسطه علاقه‌مندی افراد آن‌ها را فریب می‌دهد تصریح کرد: امروز تاثیرگذاری بر روی اذهان مردم به‌واسطه علاقه‌مندی آن‌ها صورت می‌گیرد.

مسعود بصیری با تاکید بر اینکه برخی از رسانه‌های غربی با ایجاد جذابیت‌های کاذب تلاش در نابودی و ترور اندیشه‌های افراد دارند بیان داشت: هیچ‌گاه نباید به فضای مجازی در خصوص امن بودن این فضا اعتماد کرد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از اینترنت در آمریکا برای افراد زیر 13 سال ممنوع است تصریح کرد: دنیای امروز دنیای فریب است و انسان‌ها برای فریب خوردن نقاط ضعف زیادی دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه راه یافتن کفر به قلب آدمی همچون راه‌ رفتن مورچه بر سنگ سیاه در دل شب است خاطرنشان کرد: آدمی در زمان نفوذ کفر بر قلب هرگز متوجه این فاجعه نمی‌شود و چشمان خود را بر حقیقت می‌بند‌د.

بصیری با بیان اینکه امروزه دروغ پردازی در فضای مجازی بسیار راحت و آسان است تاکید کرد: رسانه‌های غربی تلاش دارند تا منافع خود را به‌واسطه برنامه‌های گوناگون از مخاطبان خود در بلندمدت استخراج کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه افراد در جامعه امروز از طریق هزاران کانال‌ فارسی زبان ماهواره‌ای ترور اندیشه و تفکر می‌شوند تاکید کرد: 73 درصد خرید‌های امروز در خانواده‌ها به‌واسطه تاثیر رسانه‌ها است.

بصیری با اشاره به کاهش سرانه مطالعه در کشور و با بیان اینکه فضای مجازی مهم‌ترین عامل کاهش سرانه مطالعه در جامعه امروز است خاطرنشان کرد: آسیب‌های موجود در فضای مجازی را باید برای جوانان و نوجوانان به‌طور ویژه معرفی و شناسایی کرد.

‌‌انتهای پیام/

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها