توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در رودسر

فرمانده سپاه رودسر از توزیع ۵۶۰۰ بسته به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: ارزش ریالی این بسته ها یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان است.

توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در رودسر

محمد اسماعیل حسنی با اشاره به اجرای طرح مواسات اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در برپایی رزمایش کمک مومنانه برای دستگیری از مستمندان و افراد آسیب دیده ناشی از کرونا، مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و به یاری هموطنان شتافتند.

فرمانده سپاه رودسر با بیان اینکه فرهنگ کشور ما فرهنگی برتر نسبت به بسیاری از کشورها است و مردم ما در بسیاری از کارهای خیر از یکدیگر سبقت می گیرند، اضافه کرد: بسیاری از کشورهای دنیا که خود را صاحب دموکراسی و حقوق بشر می دانند در روزهای کرونایی به یکدیگر هم رحم نکردند و محموله‌های ماسک و مواد بهداشتی و مراقبتی را از کشورهای دیگر به سرقت بردند.

حسنی با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در سطح شهرستان از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن معابر و بیمارستان های استان، کفن و دفن اموات کرونایی توسط بسیجیان، شبانه روزی کردن درمانگاه  سپاه و ... از اقدامات سپاه رودسر در ایام کرونا است.

وی از غربالگری ۱۴۷ هزار نفر از مردم در بازه زمانی سه روز با همکاری مراکز بهداشتی در شهرستان خبر داد و گفت: راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و ژل ضدعفونی از دیگر اقدامات سپاه رودسر در ایام شیوع ویروس کرونا است.

فرمانده سپاه رودسر با اشاره به اجرای دو مرحله از طرح مواسات در شهرستان رودسر یادآور شد: ۴۸۰۷ خانوار در این شهرستان شناسایی شدند که تحت پوشش هیچ نهاد و ارگانی نیستند.

وی از توزیع ۵۶۰۰ بسته به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: ارزش ریالی این بسته ها یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان است.

حسنی با تاکید بر اینکه تکریم و حفظ عزت افراد نیازمند اولویت اصلی در رزمایش مواسات است یادآور شد: باید توزیع بسته های حمایتی، توأم با تکریم و حفظ عزت افراد باشد و این اصل از اولویت های ضروری این طرح است.

فرمانده سپاه رودسر در پایان از برگزاری مرحله سوم این رزمایش همزمان با سراسر استان در این شهرستان خبر داد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها