نیروی دریایی ارتش حضور مقتدرانه‌ای در دریاهای آزاد دارد

نیروی دریایی ارتش حضور مقتدرانه‌ای در دریاهای آزاد دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ؛ امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی در جمع فرماندهان، کارکنان و فراگیران آموزشی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت را یکی از مهمترین مراکز آموزشی نیروی دریایی راهبردی ارتش معرفی کرد و اظهار داشت: بزرگترین جمعیت متخصص که هم مسلط به علم بوده و هم کاربردی هستند این فرماندهی است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی تخصص محور و تجهیز محور است گفت: عرصه حضور نیروی دریایی راهبردی بسیار گسترده است چراکه بسیاری از کشورهای پیشرفته و فرامنطقه‌ای در دریا حضور پررنگی دارند به همین منظور نیروی دریایی راهبردی ارتش برای حفاظت از منافع مادی و اقتصادی نظام اسلامی حضور مقتدرانه در دریاهای آزاد دارد.

امیر جعفری تهرانی با اشاره به سخنان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر وجود سه شاخصه بارز ایمان، دانش و شهامت در بین کارکنان نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: دستیابی به دانش و علم روز دنیا برای حفاظت و حراست از منافع نظام اسلامی یک ضرورت است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: وجود ایمان برای شناخت راه صحیح و ایمانی که مجهز به سلاح دانش است بسیار مهم است چراکه بدون سلاح ایمان انسان دچار خسران و اتلاف زمان خواهد شد.

وی بر وجود شهامت و شجاعت در بین کارکنان نیروی دریایی ارتش تاکید کرد و گفت: ما به‌عنوان بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی در دریاهای آزاد و بین المللی نقش آفرین هستیم و اهمیت دریا برای همه کشورهای دنیا و نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم بوده و در معادلات بین المللی تاثیرگذار است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها