مجتمع گردشگری ساحلی بندرانزلی احداث می‌شود‌

مجتمع گردشگری ساحلی بندرانزلی احداث می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی ، محمدرضا بدیعی‌فر عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد دائمی سفر با اشاره به آغاز به‌کار ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندرانزلی از 20 اسفندماه امسال، اظهار داشت: این ستاد تا 16 فروردین 96 به گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه آماده پذیرایی از سه میلیون گردشگر احتمالی نوروزی هستیم، افزود: ترمیم آسفالت معابر، رنگ‌آمیزی، توجه ویژه به ایجاد راهنمایان گردشگری و انتشار 30 هزار بسته گردشگری راهنمایی مسافران در دستور کار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین هتل‌ها و مراکز اقامتی و شهرداری بندرانزلی وجود دارد، گفت: خدمات شهرداری بندرانزلی در ایام نوروز به شهروندان و گردشگران نوروزی تشدید می‌شود.

بدیعی‌فر با اشاره به احداث مجتمع گردشگری ساحلی بندرانزلی در ورودی این شهر برای گردشگران و شهروندان این شهر، تصریح کرد: این مجتمع در پارک جنگلی درختان کاج احداث می‌شود.

وی با اشاره به مساحت حدود سه هکتاری مجتمع گردشگری ساحلی بندرانزلی، خاطرنشان کرد: این مجتمع با سازه‌های چوبی و خلاقیت خاصی در چند فاز شامل اقامتگاه، رستوران، راهنمای گردشگری، مبلمان ساحلی و سایر امکانات مورد نیاز بنا می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرانزلی نیز در این نشست با اشاره به اینکه بندرانزلی برندی جهانی در حوزه گردشگری ساحلی است، گفت: مهمان‌نوازی و فرهنگ بالای انزلیچی‌ها سبب شده که بندرانزلی سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی باشد.

داریوش جلالوندی با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندرانزلی، افزود: بسیاری از خدمات شهرداری در ایام سال از جمله آتش‌نشانی، پایانه مسافربری و خدمات شهری شبانه‌روزی است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود بهترین خدمات به گردشگران و شهروندان ارائه شود، گفت: اماکن مذهبی، مساجد، موزه تاریخی، راهنمایان گردشگری، طرح‌های ساحلی و گردشگری و هتل‌ها برای استقبال باشکوه از گردشگران آماده می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرانزلی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین پلیس راهور و شهرداری وجود دارد، افزود: با توجه به حضور میلیون‌ها گردشگر در بندرانزلی باید برای دستیابی به ترافیک روان در ایام نوروز تلاش شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها